خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج چادگان، مصاحبه ای با خانم الهام مرادی برگزیده جشنواره مالک اشتر و فرمانده پایگاه برتر شهرستان، انجام شدکه در ذیل به آن اشاره می شود:
کد خبر: ۹۵۶۴۳۰۲
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج چادگان، مصاحبه ای با خانم الهام مرادی برگزیده جشنواره مالک اشتر و فرمانده پایگاه برتر شهرستان، انجام شدکه در ذیل به آن اشاره می شود:

_ لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟

بسم رب الشهدا والصدقین

سلام و عرض ادب ، الهام مرادی هستم، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج رضوان روستای علی عرب، نوکر حضرت زهرا سلام الله علیها ودر رکاب امام زمانم (عج).

_  به عنوان یه فرد بسیجی تعریف شما از بسیج و فرد بسیجی چه می باشد؟

بسیج قدرت دستان مولاست  به هنگام کندن در خیبر»، بسیجی فردیست  توانا و امیدوار که امید و قدرتش فقط خداست برای همین همیشه پیروز است و زندگی او با شهادت جاودانه میشود.

_ از نظر شما یک فرد بسیجی باید دارای چه خصوصیات اخلاقی بارزی باشد؟

معتقد و متعهد به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی باشد، امیدوار و امید آفرین باشد، صبور و دغدغه مندباشد، خدمتگزار و دلسوز مردم باشد، مطالبه گر و احیاگرباشد، در جبهه ی امروز تبیین گر و معلم باشد، شاگرد ممتاز ولایت باشد.

_ اهداف تأسیس پایگاه بسیج خواهران  را بیان نمایید؟

قابلیت های زنان در دفاع همه جانبه از اسلام و انقلاب و دستاوردهای آن که گسترده ترین آن تشکل مردمی زنان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بود، که در عرصه های علمی و فرهنگی طلایه دار حرکت های شورآفرین در دفاع از اسلام بودند، یکی از دلایل تاسیس بسیج خواهران بود. زن مسلمان در همه ی جبهه ها  بارسالت و قدرت تبیین خود اثبات کرده که می تواند در دامن تربیتش، کشور و ملت قدرتمندی چون ایران تنومند و ملتی پرافتخار را با عواطفی قانونمند و با حفظ کرامت و منزلت خود سازمان دهی کند.

_ برنامه های اجراشده توسط پایگاه  برای هفته ی بسیج را بفرمائید.

گرامیداشت هفته ی بسیج با تشکیل یک دورهمی  با دانش آموزان مدرسه مولوی «مقطع سنی نوجوان»همراه با گپ صمیمانه و بصیرتی «میزخدمت»باحضور فرماندهی محترم ناحیه مقاومت شهرستان چادگان جناب سرهنگ همت یار و فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب (س)خانم موسوی و همکاری مقتدرانه ی مدیر محترم مدرسه ی مولوی خانم عباسی، همراه با دانش آموزان و همکاران بسیجی پاکار و انقلابی، شروع شد.

_اجرای زیبای گروه سرود منتظران ظهور پایگاه رضوان سرود «قله نزدیکه»

_برپایی مهمانی برکت با دعوت از فرمانده پایگاه و بسیجیان فعال برادر، در منزل فرمانده پایگاه خواهر جهت عرض خداقوت و قدر دانی

برپایی جشن بزرگ گرامیداشت هفته ی بسیج با«برگزاری مسابقات ورزشی داژبال و کبدی با تیمهای مهارت یافته ورزشی بانوان »درروز #۵_آذر  در سالن ورزشی شهید داوود میرزایی برگزارشد.

_ اهدای جوایز به هردو تیم که هر کدام در یک رشته  مسابقاتی، کسب امتیاز برتر را داشتند.

- حضور خواهران پایگاه رضوان در برنامه ی گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان

 _اهدای پرچم مقدس کشور ایران با دست مبارک مادر شهید با عرض تبریک هفته ی بسیج خدمت خواهران بسیجی

_دردست گرفتن پرچم فلسطین برای حمایت و همراه بودن با مردم و شهدای مظلوم فلسطین

_حضور پر برکت مادر گرامی شهید داوود میرزایی در برنامه درکنار مادران به همراه نوزادان خود به یمن تبرک از نام بسیج و شهدای عزیز

- امروزه مهمترین دغدغه یک بسیجی در زندگی از نظر شما چیست؟

تبیین درست و بجا برای حفاظت از عزت و قدرت ملی کشور و آیین مسلمانی و عمل به توصیه های رهبری برای حفظ پرچم اسلام تا رسیدن به دست امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.

_ بزرگترین آرزوی شماچیست؟

آرزوی من اینکه خدا یه روزی منو برای خودش انتخاب کنه.

_کلام آخر؟

همان‌طور که حضرت آقا فرمودند: «بسیجی شدید مبارک باشد ولی بسیجی بمانید» از خدا میخوام حالا که توفیق بسیجی بودن را به ما داده توفیق بسیجی ماندن را هم بهمون ببخشه.

از دوستان هم تقاضا دارم بامقاومت بیشتری اهداف بسیج و شهدای عزیز را تقویت کنند تا نسل آینده رفاقتی صمیمانه تر بابسیج داشته باشند.

«اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عج)»

ارسال نظرات