خبرهای داغ:
گفت‌وگو با ابوالفضل میرسالاری که ۱۵ سال سابقه بسیجی دارد و اولین کارگاه تولید دسته سیم و سوکت‌های خودرویی استان خوزستان را راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۳۲
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، ابوالفضل میرسالاری ضمن تشریح برنامه ها و موفقیت خود گفت: من متاهل هستم و با سه فرزند همچنان کار خود را ادامه خواهم داد و چهار دیپلم فنی دارم.

وی افزود: در زمینه تولیدات کارهای زیادی انجام دادم و ۱۵ سال سابقه بسیجی دارم و با مشکلات فنی که در خودروها میدیدم جرقه ای به ذهنم زده شد که این تولیدات را شروع کنیم و با راه اندازی آن وارد بازار شدم.

میرسالاری بیان کرد: در حال حاضر سوکت های خودرویی در دسترس داریم و اگر ماشینی خراب شود دیگر نیاز نیست که همه آن قسمت ماشین تعویض شود و فقط سوکت آن را عوض میکنیم و در کاهش هزینه ها صرفه جویی زیادی میشود.

وی یادآور شد: تا کنون ۶۰ محصول متنوع وارد بازار کردیم و این تولیدی برای شهرستان است و تسهیلاتی از بسیج  برای اشتغال زایی دریافت کردم که توانستم خیلی از کارهایم را بهتر پیش ببرم.

میرسالاری ضمن تشویق جوانان به این اقدامات یادآور شد: استان خوزستان این ظرفیت را دارد که از هر نظر فرصت های شغلی ایجاد کرد ، اما میل و رغبتی به این کار نیست و یا اینکه اکثرا در این راه قدم برمیدارند نا امید میشوند و ادامه نمیدهند.

وی خاطر نشان کرد: توصیه میکنم جوانان با هر ایده و خلاقیت هر تولیدی را میخواهند راه اندازی کنند که قطعا موفق خواهند شد و زمینه صادرات نیز وجود دارد.

میرسالاری با اشاره به برنامه های پیش روی خود در آینده عنوان کرد: هدفم ایجاد اشتغال است و برای سربلندی شهرستانم هر اقدامی انجام خواهم داد ، اکنون برای رسته خودرو کار میکنیم و برای تولیدات لباسشویی ، یخچال و...میتوانیم قطعات را آماده کنیم.

وی گفت: از طرف بنیاد برکت نیز حمایت شده ام و تسهیلاتی را دریافت کردم ، موانع زیادی بر سر راه ما قرار دارد و انتظار میرود که مسئولین جوانان را حمایت کنند تا آنها بتوانند ایده های خود را بروز دهند و بودجه های کلان برای جوانان هزینه کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۵ نفر به طور غیر مستقیم در کارگاه ما مشغول به کار هستند و خودمان نیز به طور مستقیم فعالیت داریم افزود: جوانان و نخبگان شهرستان با پشتکاری که دارند میتوانند ایده های خود را انجام دهند و هیچ وقت احساس نا امیدی نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار