خبرهای داغ:

بررسی مشکلات هندیجان باحضور فعالان اجتماعی و خبرگزاری بسیج واصحاب رسانه

با دعوت از فعالان اجتماعی فضای مجازی و خبرنگاران با بیان مشکلات هندیجان ،فرماندار تاکید بر مطالبه گری سازنده همراه باراهکارهای مناسب در رونق شهرستان شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۰۱
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، نشست بررسی مشکلات هندیجان در تمامی حوزه ها ، فرماندار شهرستان هندیجان در جمع خبرنگاران و خبرگزاری بسیج و فعالان اجتماعی فضای مجازی اظهار داشت : خود من یک مطالبه گر هستم برای رفع مشکلات شهرستان و از شما خبرنگاران و فعالان اجتماعی فضای مجازی خواستارم در کنار ما باشید و برای رفع مشکلات تلاش داشته باشید .

خبرنگار خبرگزاری بسیج هندیجان در حضور فرماندار و خبرنگاران و فعالان اجتماعی با تسلیت ایام فاطمیه (س) و تشکر از تشکیل جلسه فرماندار در رفع مشکلات اظهار داشت: همه ماها بایستی از حقوق شهروندی آگاه باشیم و اگر طرح و برنامه داریم حتما با مطالعه و تحقیقات باشد.

محمدرضا شعبانی عنوان نمود: تشویق با بستر سازی مناسب برای سرمایه گذاران در هندیجان فراهم بشود و همچنین رونق صنایع گردشگری در تمامی عرصه ها و ایجاد امکانات تفریحی سالم وورزشی بیشتر و کارگاه های آموزشی در زمینه هاي دینی و مذهبی و آموزش های ترافیکی و فرهنگ سازی مناسب بهداشت در محیط مخصوصا مدارس و مکان های عمومی انجام بگیرد.

وی افزود: اشتغال زایی جوانان بومی در شهرستان ، همکاری در آوردن پزشکان متخصص بصورت ثابت در هندیجان، اهمیت بیشتر به کارهای فرهنگی در شهرستان و شناسایی افراد با استعداد و نخبه شهرستان از مواردی بود که عنوان شد.

محمدرضا شعبانی خبرنگار بسیج هندیجان بیان نمود: توسعه کشاورزی و صیادی و تجاری و بهبود بهتر راه ها و جاده ها و مبلمان شهری بازیر ساخت های مناسب برای پیشرفت ورونق شهرستان ازجمله در آبزی پروری که با همکاری و تلاش مردم و مسئولان وفعالان اجتماعی و خبرنگاران امکان پذیر خواهد بود .

درادامه گزارش‌ خبری ، فعالان اجتماعی فضای مجازی و خبرنگاران هر کدام به نوبت نظرات و پیشنهادات و مشکلات شهرستان در تمام زمینه ها را عنوان نمودند و تاکید بر رفع موانع و مشکلات شدند .

فرماندار شهرستان هندیجان حسین بحرکانی درادامه نشست اظهار داشت : در زمینه های مختلف مطالبه گر هستم و برنامه های آموزشی با فرهنگ سازی مناسب پیگیری می شودو در قالب کارگروه ها از همه ظرفیت ها در بهبود وضعیت موجود استفاده خواهد شد.

خبرنگار هندیجان محمدرضا شعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار