خبرهای داغ:
همزمان با ایام فاطمیه جمعی از دانش آموزان شهرستان لردگان و فلارد در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۴۰
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛فرمانده سپاه ناحیه  لردگان در مراسم بدرقه دانش آموزان بسیجی گفت : با تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ دستاورد های دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث شد تا برگزاری اردوی راهیان نور به یکی از بزرگترین برنامه ها در حوزه دفاع مقدس تبدیل شود.

سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی افزود : در این اردو دانش آموزان دخترا شهرستان لردگان و فلارد  به تعداد 350 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند تا نسل چهارم انقلاب اسلامی از نزدیک با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت آشنا شوند.

سعیدی ادامه داد : دانش آموزان بسیجی در این اردو ی چهار روزه با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور ، از  اروند کنار ، شلمچه ، منطقه عملیاتی فتح المبین ، طلائیه ، هویزه و معراج و شهدا بازدید و با روایتگری راویان دفاع مقدس با ایثار گری های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می شوند.

شایان ذکر است این اردو با همکاری خوب آموزش و پرورش ، اردوی سپاه ناحیه لردگان ، راویان دفاع مقدس و ادارات شهرستان لردگان و فلارد انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار