خبرهای داغ:
تولید علم و ایجاد قدرت علمی، پایه و اساس پیشرفت انقلاب اسلامی است؛ گام دوم انقلاب اسلامی متکی به ابتکار، نوآوری، مرزشکنی، بن‌بست‌شکنی و کار متراکم و انبوه علمی دانشوران مؤمن، متعهد، انقلابی، ولایت‌مدار و معتقد به هدایت الهی است.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۷۳
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری پیامی به شرح ذیل صادر کرد؛

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إنَّ رَبَّکَ هُوَ الخَلَّقُ‌العَلِیمُ (سوره حجر/ آیه ۸۶)

هدف پژوهش دو چیز است؛ یکی رسیدن به مرجعیت علمی و حضور در جمع سرآمدان علم و فناوری، دوم حل مسائل کنونی و آینده کشور. “مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ”

رؤسای محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، اساتید، پژوهشگران و جامعه فرهیخته و علمی خراسان‌جنوبی

سلام‌علیکم
تولید علم و ایجاد قدرت علمی، پایه و اساس پیشرفت انقلاب اسلامی است. گام دوم انقلاب اسلامی متکی به ابتکار، نوآوری، مرزشکنی، بن‌بست‌شکنی و کار متراکم و انبوه علمی دانشوران مؤمن، متعهد، انقلابی، ولایت‌مدار و معتقد به هدایت الهی است.
اینجانب ضمن عرض تبریک هفته پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۲ به همه اصحاب خرد، اندیشه، ابتکار و نوآوری با تأکید بر ارتقای هوشمندی، تفکر و یادگیری به شما عزیزان نکاتی را یادآور می‌شوم:

۱- رشد علمی انقلاب اسلامی پیامد قابل انتظاری است که با تولید دانش بدیع، خلاقانه، بن‌بست‌شکن و به‌موقع مبتنی بر مبانی دینی و ولایی و بهره‌گیری از تجربیات چهل‌ساله محقق می‌گردد.

۲- مسئله‌یابی، نیازسنجی و نظام مسائل حال و آینده انقلاب و کشور و ریل‌گذاری برای دستیابی به مرجعیت علمی در جهت‌دهی پژوهش‌ها و تحقیقات نقش تعیین‌کننده و اساسی دارد.

۳- رصد دانشی و اشراف بر دستاورد‌های مراکز علمی جهان و برقراری تعاملات و تبادلات علمی با اندیشمندان و دانشمندان جهان اسلام و تشکیل جبهه علمی انقلاب اسلامی از ضروریات تمدن اسلامی است.

۴- ارائه راهکار‌های دقیق، صحیح و کاربردی برای حل مسائل مردم، کشور و انقلاب اسلامی از تکالیف و مأموریت‌های مراکز علمی برای پیشرفت کشور است.

از خداوند متعال برای همه‌ی سنگرنشینان جبهه علم و دانش و فناوری توفیق روزافزون در پاسداری از انقلاب اسلامی تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌شریف) و زعامت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی
فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار