خبرهای داغ:
دامغان_ فرمانده سپاه استان سمنان گفت: تقویی الهی و نظم دو مؤلفه مهم موفقیت انسان ها در امور است و انسان باید در گفتار، کردار و رفتار خود تقوی الهی را رعایت کند.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۶۵
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست با کارکنان سپاه ناحیه شهرستان دامغان که در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب، مدافع حرم، سلامت، امنیت و جبهه مقاومت اظهارکرد: جبهه مقاومت در این دوگانه سازش و تسلیم ثابت کردند که می توانند با مقاومت و پایداری پرچم اسلام را در سطح جهان به اهتزار درآورند و بار دیگر مسئله فراموش شده مقاومت و ویژه فلسطین را در اولویت مسئله جهان قرار دهند.

شوقانی بیان کرد: روز به روز درخشش و افق این پیروزی بیشتر و گسترده تر می شود و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری این حرارت عملیات بزرگ طوفان الاقصی بیشتر خواهد شد و هیچ گاه خاموش شدنی نیست.

وی در ادامه افزود: وظیفه کنونی ما پیرامون مسئله مقاومت در سطح جامعه تلاش بر گفتمان سازی، تبیین و حمایت‌های همه جانبه جبهه مقاومت است.

فرمانده سپاه استان سمنان با استناد به کلام امیرالمؤمنین (ع) که فرمودند: «اُوصيكُما وَ جَميعَ وَلَدى وَ اَهْلى وَ مَنْ بَلَغَه كِتابى بِتَقْوَى اللّهِ وَ نَظْمِ أَمرِكُمْ» رعایت تقوی و نظم را از مولفه‌های مهم و موفقیت در امور دانست.

شوقانی تصریح کرد: انسان باید دائم مراقب رفتار، گفتار، اعمال و حرکات خود باشد و خود را در صراط مستقیم قرار دهد و این همان تقوی الهی است. 

وی با اشاره به اینکه اساس کار نظام و نیروهای نظامی بر نظم و انضباط است، گفت: انظباط یعنی هر شخصی اخلاقی و وجدانی فرمان فرمانده خود را عملی کند و همه ما باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار