خبرهای داغ:
سردار مهدوی گفت: اگر امروز دشمنان اسلام، معاندان و بدخواهان نظام اسلامی زمین گیر شدند به واسطه همت، تلاش، ابتکار، خلاقیت و نوآوری‌های علمی و پژوهشی جوانان برومند خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح است که این قدرت بازدارندگی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۷۲
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان امروز در جشنواره امام علی (ع) ویژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی، گفت: امروز در عرصه نیرو‌های مسلح از نظر مباحث علمی و پژوهشی نسبت به دیگر عرصه‌ها عقب‌تر نیستیم و شاید در برخی از زمینه‌ها چند گام جلوتر باشیم.

وی عنوان کرد: به لحاظ حساسیت کار نیرو‌های مسلح و اینکه هر اقدام و فعالیتی نیازمند علم و دانش است؛ همچنین برای رسیدن به خودباوری و استقلال نیازمند حرکت جدی نیرو‌های مسلح به سمت دانش و پژوهش در زمینه‌های مختلف هستیم.

سردار مهدوی افزود: امروز به لطف خداوند و همت بلند جوانان برومند نیرو‌های مسلح در عرصه‌های امنیتی اقدمات خوب و بزرگی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اقداماتی که نه تنها امنیت کشور را تأمین کرد بلکه توانستیم در منطقه و جهان به قدرت بازدارندگی برسیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) بیان کرد: اگر امروز دشمنان اسلام، معاندان و بدخواهان نظام اسلامی زمین گیر شدند به واسطه همت، تلاش، ابتکار، خلاقیت و نوآوری‌های علمی و پژوهشی جوانان برومند خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح است که این قدرت بازدارندگی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

وی، به حرکت پرشتاب، بالنده و بازدارنده انقلاب اسلامی در خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی هم پا و هم راستا با سایر مراکز علمی کشور توانستند به نوآوری‌ها و دستاورد‌های علمی و پژوهشی در عرصه دفاعی برسند که این مهم منجر به تضمین امنیت کشور و منطقه شده است.

سردار مهدوی، بر ادامه روند پیشرفت‌های علمی در میان نیرو‌های مسلح استان تاکید کرد و گفت: نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی با اقدامات خوبی که در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری در عرصه‌های ماموریتی خود انجام دادند؛ توانستند در زمینه‌های مختلف حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) عنوان کرد: نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در سال گذشته با توجه به ظرفیت‌های استان؛ دستاورد‌های خوبی را در جشنواره امام علی (ع) و نمایشگاه علمی و پژوهشی ارائه کردند.

وی بر هم افزایی و ارتباط بیشتر نیرو‌های مسلح استان با مراکز علمی و دانشگاهی تاکید کرد و گفت: برای هم افزایی و همدلی بیشتر نیرو‌های مسلح استان، و همچنین شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود و متعدد علمی استان؛ نیاز هست یک مرکز علمی در همین راستا در استان شکل بگیرد.

سردار مهدوی بیان کرد: پیوند مراکز دانشگاهی، علمی و مراکز دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح باعث می‌شود تا کار‌ها بر زمین نماند، راه رسیدن به اهداف تعالی انقلاب اسلامی هموارتر شود و همچنین مانع از بی انگیزه بودن و رها کردن ایده‌های مخترعان و پژوهشگران می‌شود و قطعا خروجی کار‌ها و اقدمات از نظر کمی و کیفی رشد پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) به هماهنگی و تعامل سازمان بسیج علمی و پژوهشی خراسان جنوبی با مراکز علمی، مخترعان، مبتکران، پژوهشگران اشاره کرد و افزود: این هماهنگی به نفع مردم بوده و باعث رفع بسیاری از مشکلات و معضلات در عرصه‌های های کشاورزی، صنعتی، دامداری شده است.

سردار مهدوی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های پژوهشگران به خصوص جوانان پژوهشگر نیرو‌های مسلح گفت: با تعامل، همدلی و هم افزایی نیرو‌های مسلح و مجموعه‌های علمی قطعا شاهد اتفاقات خوبی در پیشبرد اهداف نیرو‌های مسلح خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار