خبرهای داغ:
به مناسب ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) برنامه پخش مستند آستین خالی برای بسیجیان وخانواده هایشان به همراه دیگر برنامه های فرهنگی با حضور بسیجیان وخانواده هایشان در محل کانون شهید بنی طبا برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۵۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، همایش بسیجیان گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) به همراه خانواده بسیجیان مصادف با ایام فاطمیه و هفته بسیج در محل کانون شهید بنی طبا برگزار گردید.

این مراسم ابتدا با تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی، پخش کلیپ های مقام معظم رهبری در خصوص بسیج و شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، اجرای گروه سرود کریم اهل بیت و همچنین خیر مقدم گویی وصحبت های فرمانده گردان در خصوص هفته بسیج و ایام فاطمیه و نقش مردم در حمایت از نظام و اهداف جبهه مقاومت و وضعیت فلسطین و غزه و نقش همسران و مادران در تربیت و تشویق جوانان برای حصور در فعالیت های بسیج و اهداف تشکیل گردان های امام حسین(علیه السلام) در نظام را بیان نمودند.

مستند آستین خالی در خصوص بیان خاطرات رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) از سردار خیبر شهید حاج حسین خرازی می باشد برای جمع بسیجیان و خانواده هایشان اکران گردید.

در پایان این برنامه از مدیحه سرایی مداح بسیجی گردان برادر ریاحی در جمع حاضر استفاده شد.

ارسال نظرات