خبرهای داغ:
سرکشی و دیدار صمیمانه با خانواده شهید مدافع حرم پویا ایزدی همراه با خاطره گویی با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین)علیه السلام( در منزل شهید انجام شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۵۰
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) گردان ۱۱۰ امام حسین)علیه السلام(با خانواده شهید مدافع حرم پویا ایزدی دیدار  وگفتگو گردند.

فرمانده گردان گردان ۱۱۰ امام حسین)علیه السلام( در رابطه با این خبر گفت:  شهید پویا ایزدی از بسیجیان بصیر و ولایت مدار پایگاه امام حسین(علیه السلام) باغبهادران در دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) به فیض عظیم شهادت نایل آمد، او اولین شهید مدافع حرم در شهرستان لنجان بود، مردم شهید پرور و بصیر لنجان همواره در جبهه های نبرد حق علیه باطل شهدایی را تقدیم اسلام نموده اند و در هر مقطعی از زمان آماده فدا کردن جان خود در پاسداری از ارزش ها و آرمانهای انقلاب هستند.

وی افزود : رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهدای مدافع حرم می فرماید: به شهدای دفاع از حریم اهل بیت(علیهم‌السلام) به طور ویژه افتخار می‌کنیم.

در ادامه این دیدار همسر این شهید مدافع حرم به صفات و ویژگی های اخلاقی ایشان پرداخت که یکی از بارز ترین خصوصیات این شهید بزرگوار، خوش اخلاقی و گشاده رویی بود و این ویژگی ایشان در بین تمام اعضای خانواده، اقوام و دوستان و همشهریان شناخته شده و سر آمد بود .

ایشان فردی بسیار صبور و متین بود و اگر تمام عکس ها و فیلم هایی که از این شهید عزیز موجود است را ببینید به وضوح متوجه این موضوع خواهید شد، ایشان همیشه همراه و شریک مشکلات و گرفتاری های اعضای خانواده، دوستان] همسایگان و آشنایان بود و اگر مشکلی برای کسی پیش می آمد تا حد توان از کمک کردن دریغ نمی کرد.

این دیدار با حضور همسر شهید مدافع حرم عبدالحسین یوسفیان انجام شد، همسر شهید پویا ایزدی از رابطه با دوستی چندین ساله خودش با همسر شهید یوسفیان خبر داد واظهار داشت که ما دو نفر همانند دو خواهریم که مونس، غمخوار و از یکدیگر جدا ناشدنی هستیم.

در پایان خانواده دو شهید مدافع حرم از حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) قدردانی و از بانیانی که در امر این دیدار دخیل بودند کمال تشکر را نمودند‌.

ارسال نظرات