خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود گفت: بسیج باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی و جلوگیری از نفوذ استکبار است
کد خبر: ۹۵۶۰۴۰۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

بسیج باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی و جلوگیری از نفوذ استکباربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرود با توجه به هفته بسیج اظهار کرد: در ۵ آذر ۱۳۵۸، بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) به منظور تثبیت نظام جمهوری اسلامی و جلو گیری از نفوذ استکبار تشکیل شد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به وظایف طلاب در بسیج تصریح کرد: طلاب علوم دینی باید تمام توان خود را جهت دفاع از انقلاب به کار گیرند و از نفوذ دشمن در برخی مسائل کشور جلوگیری کنند.
سلیمانی افزود: یکی از مسائل امروز بحث غزه است که در پی آن شایعاتی در فضای مجازی فراگیر شده که وظیفه طلاب در حال حاضر پاسخ به شبهات و تبیین مسائل است.
او با اشاره به شدت گرفتن بمباران‌های اخیر اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی گفت: از پیامد‌های عملیات طوفان الاقصی می‌توان به تغییر افکار عمومی به نفع فلسطین، خاموش شدن شعله‌های فتنه در ایران و کشور‌های دیگر اشاره کرد که باعث ریختن آبروی اسرائیل در جهان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار