جشنواره غذاهای متنوع سنتی و محلی ویژه بانوان شهر و روستاهای طرقبه به میزبانی حوزه بسیج خواهران حضرت زهرا سلام الله علیها در ایام گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۵۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

جشنواره غذا سنتی و محلی ویژه بانوان طرقبه گرامیداشت هفته بسیج+عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از طرقبه شاندیز؛ در ایام گرامیداشت هفته بسیج به همت خواهران حوزه بسیج حضرت زهرا (س) شهر طرقبه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طرقبه شاندیز جشنواره غذاهای سنتی و محلی شهر و روستاهای طرقبه با شرکت بانوان هنرمند برگزار شد.

در این جشنواره غذا که در محل حوزه بسیج خواهران حضرت زهرا(ع) شهر طرقبه برگزار شد بیش از ۲۰ نفر از بانوان هنرمند شهر و روستاهای بخش طرقبه با غذاهای سنتی و محلی خود شرکت داشتند.

همچنین در این جشنواره بیش از ۳۰ مدل انواع غذا، نان، کلوچه و انواع آش، سوپ و ترشیجات سنتی و محلی مرتبط با محله و مناطق مختلف شهر طرقبه و روستاهای طرقبه ارائه شد.

با حضور کارشناس تغذیه و داور کشوری ۳ غذای سنتی و محلی برتر انتخاب و به نفرات برتر توسط حوزه بسیج خواهران حضرت زهرا (س) جوایزی اهدا شد.

فرمانده و مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طرقبه شاندیز به همراه فرمانده حوزه بسیج برادران حضرت سیدالشهدا (ع) از این جشنواره بازدید داشتند.

 خبرنگار دوست حصار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار