خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه این نیرو در ۲۳ مولفه دفاعی خودکفا است، گفت: این نیرو آمادگی کامل اطلاعاتی و امنیتی و دفاعی در مرز‌های کشور دارد.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۶۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

نیروی زمینی ارتش در ۲۳ رسته نظامی خودکفا است/آمادگی کامل در دفاع از مرز‌های کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در مجموع با توجه اراده مقام معظم رهبری در باب معیشت کارکنان تلاش کردیم در بخش مسکن کارکنان نیروی زمینی ارتش آنان را بی نیاز کنیم، افزود: در این راستا ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی برای کارکنان آغاز شده و تاکنون ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحد واگذار گردیده است که مستقر شدند و بقیه را در دست احداث داریم.
وی ادامه داد: ۵۵ هزار واحد دیگر هم در قالب مسکن ملکی و شخصی کارکنان را در دستور کار داریم که پیشرفت خوبی داشته و در شهر‌های ارومیه و مشهد و.. اجرایی شده و امیدواریم که با این تلاش‌ها کارکنان در بخش مسکن شخص و سازمانی بی نیاز کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه واحد‌های سازمانی با هزینه نیروی زمینی ارتش ساخته و مولفه سرمایه‌ای دارد، گفت: منازل مسکونی شخصی نیز در اراضی نیروی زمینی ارتش است و با شرایط خاص واگذار و عملیات آن با نیروی زمینی است و دولت در بحث وام مسکن کمک می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه در موضوع مسکن ملی با دولت همکاری و هم پوشانی خوبی داریم، اظهار کرد: حرکت بسیار خوبی در دولت برای ساخت مسکن ملی انجام شده و هم پوشانی با دولت داریم و اراضی نیروی زمینی در راستای کمک به دولت واگذار شده است.
سرتیپ ستاد حیدری واحد‌های مسکن در شاهرود را از لحاظ کیفیت ساخت و امکانات رفاهی ممتاز عنوان کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به امنیت پایدار در کشور، بیان کرد: باید ببینیم امنیت را در چه تعریف کنیم، وقتی نیروی مسلح پای در رکاب و فهمیم داشته باشید و نیرو‌های مسلح بتواند تسلیهات دفاعی خود را تولید و وابسته نباشد این امنیت پایدار و وجود دارد و همه نیرو‌های مسلح و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بازدارندگی را به ظهور رسانده اند.
سرتیپ ستاد حیدری یا تاکید بر اینکه در ۲۳ مولفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خودکفاست، افزود: در موضوع بالگردی، پهپادی، موشک‌های ضد زره و دور زن و سامانه جنگ‌های الکتریکی خودکفا هستیم.
وی ادامه داد: در مرز‌های کشور از شمال غرب و غرب و جنوب شرق و شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مستقر است و امنیت برای کشور به ارمغان می‌آوریم و ما در مرز‌ها بار‌ها تاکید کرده ام خطری ما را تهدید نمی‌کند، اما اشراف اطلاعاتی و آماده نگه داشتن نیرو‌ها مورد تاکید ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار