خبرهای داغ:
آزمون مرحله استانی مهارت آموزی سربازان نیروی مسلح در دانشگاه امام حسین سپاه استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۰۸
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان بیان داشت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اولین دوره مهارتی سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان به میزبانی سپاه استان برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰۰نفر از کارکنان وظیفه در این مسابقات شرکت کردند از نیروهای مسلح که قبلا در مرحله شهرستانی بوده و به مرحله استانی رسیده اند و منتخبان به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: برگزاری این دوره های مهارتی با شعار «هر سرباز یک مهارت یک شغل» علاوه بر اینکه تضمینی برای آینده شغلی سربازان بعد از اتمام دوره سربازی است، می تواند کمک بزرگی به خانواده و جامعه باشد.
خالقیان با بیان اینکه وام و تسهیلات اشتغالزایی به سربازانی که دوره های مهارتی را بیاموزند، اعطا می شود، از صدا و سیما خواست نسبت به معرفی این دوره های مهارتی به طرق مختلف از جمله تولید محتوا و معرفی الگوهای برتر و موفق اقدام لازم را انجام دهد.
بر اساس این گزارش، با نگاه قرارگاهی در راستای مهارت افزایی و حمایت از اشتغال سربازان نشست اعضای قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان با حضور مسئولین نظامی و انتظامی و مسئولان دستگاههای مختلف دخیل در امر آموزش و مهارت آموزی استان سمنان به دبیری سپاه استان برگزار شد.
این نشست هریک از اعضا به بیان دغدغه ها و نقطه نظرات ضعفها و مشکلات در اجرای هرچه بهتر و خدمات دهی به سربازان برای حصول بهترین نتیجه پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار