خبرهای داغ:
امام جمعه آرادان گفت: هر نهادی که بیشتر مدافع حرم و حریم ولایت است، بیشتر مورد دشمنی غرب قرار می‌گیرد به همین سبب بسیج و سپاه نیز همواره در تیر راس دشمن قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۸۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از آرادان، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در نشست بصیرتی جهاد تبیین بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در دبیرستان فاطمیه روستای حسین آباد اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بزرگترین الگوی ولایتمداری است، در سال ۱۱ هجری وقتی علی (ع) غریب و تنها و بی یار و یاور ماندند، تنها حضرت زهرا (س) را در کنار خودشان دیدند و این بانوی بزرگ جهان اسلام، مدافع ولایت و در نهایت شهید این راه شدند و این نشان از نقش مهم ایشان دارد.
وی با بیان اینکه ملت ایران حضرت زهرا (س) را الگو قرار داده و هر کجا که در این ۴۴ سال فتنه‌ای برپا شد، ملت ایران با صلابت و قدرت حاضر و مشت محکمی در دهان فتنه گران کوبیده است، گفت: هر جا که نیاز به حضور در میدان بود، مردم کشورمان در صحنه حضور داشتند.
شریفی نیا با بیان اینکه ملت ما با روحیه بسیجی نمی‌گذارد که دشمنان راهبرد‌های خودش را در کشورمان پیش ببرد و همین امر عامل ناراحتی دشمنان و کینه آن‌ها از بسیج است، افزود: روز گذشته در اتحادیه اروپا ۵۰۰ رأی مثبت برای اقدام علیه ایران اسلامی داده شد تا تحریم‌ها گسترده شود و سپاه را هم در فهرست تروریستی قرار دهند.
امام جمعه آرادان با بیان اینکه هر نهادی که بیشتر مدافع حرم و حریم ولایت است، بیشتر مورد دشمنی غرب قرار می‌گیرد، افزود: تا زمانی که این نیروی عزیز در میدان حضور دارد، نیرویی که پیامبر (ص) بشارت آن را داد، دشمنی دشمنان هم ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه خداوند در سوره مائده درباره مجاهدت در راه خدا بشارت می‌دهد، گفت: در اوج جنگ اسرائیل علیه ملت مظلوم غزه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمایشگاه دستاورد‌های وزارت دفاع و سپاه و موشک‌های نقطه زن بازدید می‌فرمایند تا نشان دهند که ملت ما همچنان مقتدرانه در برابر دشمنان می‌ایستد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار