فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) از میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) از مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح شرق کشور در دیماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۶۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته ۴۰ نفر از کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مسابقات مهارتی نیروهای مسلح در سطح استان که در ۱۵ حرفه و رشته تخصصی برگزار شد، ‌اعزام شدند.

وی، هدف از برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه را ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره مقدس خدمت سربازی دانست و افزود: ترویج و تقویت فرهنگ مهارت‌محوری، مهارت‌آموزی در بدنه ارتش، شناسایی و کشف استعدادهای برتر و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها از دیگر اهداف این مسابقات است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در خصوص برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ارتش به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، بیان کرد: این دوره از مسابقات از دوم آبان ماه سال جاری در ۱۵ رشته مهارت شروع و به یاری حق  در یوم الله ۲۲ بهمن سال جاری با برگزاری مرحله کشوری و انتخاب نفرات برتر از بین سازمان‌های نیروهای مسلح به کار خود پایان می‌دهد.

معصومی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق در سال گذشته مقام نخست مهارت‌‌آموزی کارکنان وظیفه را در سطح نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی را از آن خود کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار