خبرهای داغ:
مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فلارد، از برگزاری نشست صمیمی با مداحان شهرستان فلارد با حضور فرماندار و جمعی ازمسئولین‌ شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۱۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ فرماندار شهرستان‌ فلارد، شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و از حضور مداحان ‌در این جلسه قدردانی کرد.

آقای فتحي ادامه داد: مجالس روضه، کمک انسان ها برای دستیابی و تحقق فهم درست نسبت واقعیت های زندگی اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام است.

وی افزود: ارزش و اهمیت کار ستایشگری بسیار والاست و هر کسی برای برگزاری مجلس روضه تلاش کند و ذره ای قدم بردارد، اجری فراوان نزد خداوند دارد.

فرماندار شهرستان‌ فلارد، به انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و افزود: تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی بدست شماست، تبلیغ برای حضور با بصیرت و حداکثری در انتخابات اسفند ماه دشمنان را مأیوس می کند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فلارد، با قرائت حدیث شریف "رَحِمَ اللّه ُ عَبْدا اَحْيا اَمْرَنا ... يَتَعَلَّمُ عُلومَنا وَ يُعَلِّمُهَا النّاسَ، فَاِنَّ النّاسَ لَوْ عَلِموا مَحاسِنَ كَلامِنا لاَتَّبَعونا"،حضرت علی بن موسی الرضاعليه السلام فرمودند"رحمت خدا بر بنده اى كه امر ما را زنده كند ... دانش هاى ما را فرا گيرد و به مردم بياموزد. اگر مردم، زيبايى هاى سخنان ما را مى دانستند، از ما پيروى مى كردند".

حاج نبی الله باباحمدی، گفت: اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام علاوه بر تأکید بر برپایی مجالس عزاداری بر محتوای آن نیز که باید با هدف احیای "اَمر" آنها بوده نیز صحه می گذارند. احیای اَمر اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام در حلال و حرام، پیامبر، امامان، دین و قرآن است .

وی افزود: مداحان و ذاکران باید با اشعار زیبا، تلاوت کلام وحی، قرائت ادعیه و هنر خود احیای اَمر اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام را داشته و دلها عاشق را به خداوند سبحان و اهلبیت علیهم السلام گره بزنند.و در این مسیر پیشگام باشند.

تلاوت ‌کلام نورانی وحی ،سخنان‌ فرماندار، شنیدن‌ نقطه نظر حاضرین از دیگر برنامه های این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار