مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ایمان و استقامت شاه کلید پیروزی ملت ایران در برابر استکبار است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه هدف شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس ایران مقتدر، قوی و اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص) بوده است، گفت: ایمان و استقامت شاه کلید پیروزی ملت ایران در برابر استکبار است.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۰۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مجلس بزرگداشت جانباز سرافراز سردار نجار، اظهارداشت: حاج اسلام نجار از فرماندهان گردان شهید بزرگوار آقا مهدی باکری در ۸ سال دفاع مقدس بود و بعد از جنگ نیز در زمینه‌های مختلف در نیروری زمینی سپاه نقش اساسی ایفا کرد.

وی در ادامه با اظهار اینکه طوفان الاقصی هیمنه ارتش رژیم صهیونیستی را در هم شکست و ابهت پوشالی آن را از بین برد گفت:دنیا باورشان این بود که هیچ نفوذی در این نهاد جاسوسی و اطلاعاتی امکان‌پذیر نیست، اما با این عملیات وجهه‌ای را که اسرائیل در دنیا برای خودش درست کرده بود در هم شکست.

مجلس بزرگداشت جانباز سرافراز از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سردار نجار در مسجد امام حسین (ع) تبریز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، ایثارگران، فرمانده قرارگاه عاشورا، فرمانده سپاه عاشورا، رزمندگان و همکاران ایشان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار