مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، از استمرار کمک های مومنانه به خانواده عزتمند در غرب شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۳۱۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفرد، با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و عملیات غافلگیرانه طوفان‌الاقصی و عبور رزمندگان جبهه مقاومت از دیوار حائل بین نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی و تحقیر کردن رژیم کودک کش اسراییل و آمریکا جنایتکار و تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: مقدار1000کیلو سیب زمینی را یکی از کشاورزان خیر اهدا کرد که در بسته‌های 5کیلویی آماده  و تقدیم 200خانواده های عزتمند در غرب شهرکرد شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، با قدر دانی از خیرین ارجمند و خانه احسان اشکفتک هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک ادامه داد: در این ایام یک تخته فرش 12متری نیز تهیه و در اختیار یکی دیگر از خانواده‌های عزتمند قرار گرفت.

یادگار سالهای دفاع مقدس، افرود: در این مرحله نیز دو دستگاه بخاری گازی تقدیم دو خانواده و مبلغ 12میلیون ریال به صورت نقدی به حساب چهار خانواده عزتمند اشکفتک واریز شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک،هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: با کمک خیر عزیز کمک های مومنانه برای خانواده عزتمند در غرب شهرکرد ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار