در آستانه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، کارگاه آموزشی و هم اندیشی با حضور مسئولین روابط عمومی، خبرنگاران افتخاری و جمعی از فرماندهان پایگاه و حوزه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۱۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛در این کارگاه شرکت کنندگان با اهمیت خبر و فنون خبرنگاری، رسالت مدیران روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری در عرصه امید آفرینی و جهادتبیین و قواعد تولید محتوا در فضای مجازی آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین  علایی در این کارگاه ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به اهمیت پویایی روابط عمومی در هر سازمانی، گفت: روابط عمومی پویا و فعال می تواند به حل بسیاری از مشکلات سازمان و جامعه کمک کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار، خاطرنشان کرد: تعامل مطلوب با رسانه ها نقش مهمی در پویایی و اثرگذاری روابط عمومی دارد.

گفتنی است؛ مدیرمسئول خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری نیز در این کارگاه با تبریک فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، با تبیین رسالت مهم خبرنگاران افتخاری در انعکاس هنرمندانه فعالیت های جهادی بسیجیان، امیدآفرینی و جهاد تبیین، به تشریح  اصول خبرنویسی، سوژه یابی و تولید محتوای مجازی پرداخت.

ارسال نظرات