مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک؛

از استمرار کمک های مومنانه در غرب شهرکرد خبر داد

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، از استمرار کمک های مومنانه به خانواده عزتمند در غرب شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۳۱۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفرد، با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و عملیات غافلگیرانه طوفان‌الاقصی و عبور رزمندگان جبهه مقاومت از دیوار حائل بین نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی و تحقیر کردن رژیم کودک کش اسراییل و آمریکا جنایتکار و تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: مقدار1000کیلو سیب زمینی را یکی از کشاورزان خیر اهدا کرد که در بسته‌های 5کیلویی آماده  و تقدیم 200خانواده های عزتمند در غرب شهرکرد شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، با قدر دانی از خیرین ارجمند و خانه احسان اشکفتک هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک ادامه داد: در این ایام یک تخته فرش 12متری نیز تهیه و در اختیار یکی دیگر از خانواده‌های عزتمند قرار گرفت.

یادگار سالهای دفاع مقدس، افرود: در این مرحله نیز دو دستگاه بخاری گازی تقدیم دو خانواده و مبلغ 12میلیون ریال به صورت نقدی به حساب چهار خانواده عزتمند اشکفتک واریز شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک،هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: با کمک خیر عزیز کمک های مومنانه برای خانواده عزتمند در غرب شهرکرد ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار