خبرهای داغ:
شاهرود_ رقابت‌های فینال هفدهمین لیگ تکواندوی نونهالان پسر کشور با حضور ۲۸۰ تکواندوکار از سراسر کشور با قهرمانی تیم هیات تهران به میزبانی شاهرود در استان سمنان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۳۴
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

کسب عنوان سوم تیم تکواندو نونهالان شاهرود در رقابت‌های هفدهمین لیگ تکواندوی نونهالان پسربه گزارش خبرنگار بسیج، دور پایانی رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان کشور با شرکت ۱۴ تیم از سراسر کشور به میزبانی باشگاه قهرمانی مولانا در شاهرود در گرامیداشت هفته بسیج پایان یافت.
رئیس هیأت تکواندوی استان سمنان در آیین اختتامییه این مسابقات اظهار کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم استان تهران اول و استان البرز دوم و تیم باشگاه قهرمانی مولانای شاهرود مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
سعید نوروزی عجم با اشاره به اینکه تیم هیأت تکواندوی استان آذربایجان شرقی به عنوان تیم برتر در زمینه اخلاق ورزشی شناخته شد، ادامه داد: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات مبارزه (کیوروگی) نونهالان به این تیم اعطا شد.
او با بیان اینکه مبارزان نونهال تکواندوی (کیوروگی) پسر کشور دارای رده کمربند مشکی و در ۱۰ وزن در این رخداد ملی رقابت کردند، افزود: ۲۵ داور این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور را در سالن مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) شهرداری شاهرود قضاوت کردند.
نوروزی عجم با اشاره به اینکه برگزاری این رقابت‌ها با هوگو و تجهیزات الکترونیکی قضاوت شد، ابراز کرد: پیش زمینه برگزاری این دوره از مسابقات در شاهرود، قهرمانی نونهالان تیم دختران و پسران باشگاه قهرمانی مولانا در منطقه سه کشور بود.
رئیس هیأت تکواندوی استان سمنان ادامه داد: سرمربی برتر این رقابت‌ها «سهیل عباسی» از تهران، داوران برتر «حسن حاتمی» از تهران، «محمد دولتی» از سمنان و «احمد طوفان بخش» از استان آذربایجان شرقی و فنی‌ترین تکواندوکار «محمدعرفان خدایی» از باشگاه یاسین پیشروی البرز شناخته شدند.
او با بیان اینکه باشگاه قهرمانی مولانا به مربیگری ساجد و سهیل مولانا با نخستین حضور خود در مسابقات لیگ نونهالان کشور به مقام سوم دست یافتند، اظهار کرد: حضور قهرمانان ملی پوش نونهال در این رقابت‌ها برای تیم‌های باشگاهی به منظور کسب تجربه بسیار حائز اهمیت بود.
نوروزی عجم با بیان اینکه تغییرات زیادی در سطح تکواندوی استان سمنان به همت مربیان و داوران برای کسب عناوین قهرمانی و پرورش تکواندوکاران مستعد انجام شده است، تاکید کرد: طی چند سال اخیر شهر‌های دامغان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه، سمنان و شاهرود در رقابت‌های استانی و کشوری به جایگاه خوبی دست یافتند.
رئیس هیأت تکواندوی استان سمنان افزود: سه هزار نفر در استان سمنان با بیمه ورزشی در رشته تکواندو فعالیت دارند و از سال ۱۳۶۰ تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر تکواندوکار با کد ملی در بانک اطلاعات این فدراسیون ثبت شده‌اند.
در آیین تجلیل از قهرمانان هفدهمین لیگ نونهالان پسر تکواندوی کشور خانواده شهدا و خواهر شهید شاخص ورزش کشور «سردار حسین غنیمت پور»، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، شهردار شاهرود، رئیس شورای شهر شاهرود و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار