خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد سرخه در راستای طرح های عمرانی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۴۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج، در راستای طرح های عمرانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) در جهت بزرگداشت چهل و چهارسالگی تاسیس بسیج مستضعفین، ساختمان جدید پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه افتتاح شد.

این برنامه با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه شهرستان سرخه در جمع اهالی و بسیجیان روستای عبدالله آباد با هدف گرامیداشت این ایام انجام شد.

سرهنگ ادهم در این برنامه بسیج را طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب شجره طیبه انقلاب نامید و اظهار کرد: امروز در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و هنری نیز نیاز به روحیه بسیجی داریم این شجره طیبه به برکت خون شهدا شناخته شده و یک فرهنگ اصیل در جهان است.

او افزود: همه باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پر تلاش نیروهای بسیجی در صحنه‌های جنگ اتفاق افتاد؛ این را باید همه بدانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیان داشت: پیروزی و استمرار انقلاب مدیون خون شهدا و درایت مقام معظم رهبری و حمایت‌ها و از خود‌گذشتگی مردم همیشه در صحنه است.

گفتنی است تقدیر از بسیجیان نمونه این پایگاه مقاومت از حاشیه های این برنامه بوده است.

لازم به ذکر است همزمان با هفته بسیج، مراسم گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران قمربنی هاشم (ع) و صدیقه کبری (س) روستای افتر در سرخه برگزار شد.

همچنین ستاد برگزاری هفتمین یادواره شهدای افتر با حضور فرمانده و اعضای شورای پایگاه ها در مسجد انصارالحسین (ع) افتر تشکیل و هماهنگی ها جهت برگزاری یادواره انجام شد.

گفتنی است هفتمین یادواره شهدای این روستا در تاریخ ۹ آذرماه ۱۴۰۲ در ‌مسجد انصارالحسین (ع) افتر برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار