فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد گفت: امروز شاهد الگوگیری از تفکر بسیجی و طنین فریاد عدالت خواهی و آزادی، در قلب اروپا و خیابان‌های لندن و پاریس هستیم.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۷۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

طنین فریاد عدالت خواهی و آزادی در قلب اروپا نتیجه الگوگیری از تفکر بسیجی استبه گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، سرهنگ پاسدار محمد حسن مقدم در همایش اقتدار بسیجیان خلیل اباد که امروز سوم آذرماه همزمان با هفته گرامیداشت بسیج با حضور بسیجیان، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، گردان‌های امام حسین(ع)، بیت المقدس، کوثر، مسؤلان شهرستان و اقشار مختلف مردم در محل حسینیه خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: امروز شاهد تحقق وعده حضرت امام (ره) پیرامون تشکیل بسیج جهان اسلام هستیم و این بدان معناست که نتیجه الگوگیری از تفکر بسیجی، طنین فریاد عدالت خواهی و آزادی، در قلب اروپا و خیابان‌های لندن و پاریس شده است.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی و شکستی که با این عملیات بر رژیم غاصب صهیونیستی وارد شد به فرموده رهبری هیچگاه قابل ترمیم نیست، این عملیات برگرفته از همان تفکر بسیجی و پاسخ به ۷۵ سال ظلم و تجاوز به کشور مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام دستجردی، امام جمعه خلیل آباد نیز بیان کرد: عظمت و اقتدار بسیج در همه عرصه های اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و... ستودنی و زبان زد است.

دراین همایش بزرگ بسیجیان شهرستان خلیل آباد با سردادن شعارهای کوبنده علیه رژیم غاصب اسراییل و آمریکا حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند و توان و اقتدار نظامی بسیجیان را به نمایش گذاشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار