امام‌جمعه تایباد گفت: حق‌الناس و قتل و جنایت قابل بخشش نیست و وای بر افرادی که دچار غفلت هستند و کشتن انسان‌های بی‌گناه را ترویج می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۵۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، حجت‌الاسلام حسین ملکی ابرده در خطبه‌های نمازجمعه سوم آذرماه که در مسجد جامع امام صادق (ع) تایباد برگزار شد، اظهار کرد: اسرائیل با کشتن هزاران انسان بی‌گناه که بیشتر آنها را کودکان بی‌دفاع تشکیل داده بودند خود را مورد تنفر جهانیان قرارداد و جوامعی که از این جنایت‌کار دفاع می‌کنند دچار غفلت هستند.

 وی افزود: وای بر جامعه‌ای که دچار غفلت هستند و خود را برای دنیای دیگر مهیا نمی‌کنند، دست به خیانت و جنایت می‌زنند و حقوق الهی و حق‌الناس را رعایت نمی‌کنند.

 ملکی در بخشی دیگر رعایت تقوا را بنای تحکیم خانواده دانست و بیان کرد: استحکام بنای خانواده رعایت تقوا توسط تک‌تک افراد آن خانواده است. مرد و زن و فرزندان خانواده باید با درنظرگرفتن رضایت خداوند در زندگی تقواپیشه کنند، این مهم موجب می‌شود تا جامعه نیز سالم بماند.

 خطیب جمعه شهرستان تایباد با اشاره به ایام شهادت برترین شهیده تاریخ عنوان کرد: عده‌ای به نام دین به جنگ با دین آمدند و حضرت زهرا (س) دخت نبی مکرم اسلام را به شهادت رساندند.

 وی با اشاره به هفته بسیج اعلام کرد: بسیج یک تفکر و یک اندیشه است که به جغرافیای مقاومت محدود نمی‌شود و امروز می‌بینیم که این تفکر در اقصی‌نقاط جهان حتی در اروپا و آمریکا بر اندیشه انسان‌های آزاده نفوذ کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار