خبرهای داغ:
دامغان_ مسئول کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان دامغان به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۲۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ وابسته سپاه سید محمدرضا حسینی مسئول کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان دامغان به مناسبت هفته بسیج و چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

کلمه طیبه بسیج، کلیدواژه تمدنی انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) با بینش حکیمانه خویش برای ملت ایران به یادگار گذاشت.

دفاع مقدس، جهاد سازندگی، گذر از فتنه‌ها و پیشرفت‌های بی نظیر علمی و نظامی همگی مرهون اندیشه بسیج است. صدور اندیشه بسیج به ملت‌های منطقه توسط شاگردان این مکتب از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، کمربند راهبردی مقاومت را به وجود آورده است که امروز یک تنه در برابر نظام استکباری و استعماری نوین ایستاده است.

در روزگاری که برخی کشورهای مسلمان از حرکت جدی در برابر مسئله روز یعنی غزه درمانده هستند، این اندیشه مقاومت است که امید مردم مظلوم فلسطین است. امیدوارانه روزی را می‌نگریم که با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای، غده سرطانی رژیم اشغالگر فلسطین از بین رفته است و منطقه گام‌های تمدنی خویش را برداشته است.

اینجانب هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گمنام و نیز همه اقشار فداکار بسیج و ویژه بسیجیان پیشکسوت تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را برای همه بسیجیان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سرهنگ وابسته سپاه سید محمد رضا حسینی 

مسئول کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار