خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به لحاظ اخلاقی، تکنیکال، برخورد و دلسوزی و ایثارگری نسبت به بیمار از بهترین‌های وزارت بهداشت و درمان کشور هستند.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۷۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

پرستاران شاهرود به لحاظ اخلاقی و ایثارگری نسبت به بیمار از بهترین‌ها هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و هیات رئیسه دانشگاه و معاونین وی و تقدیر از پرستاران، بهورزان و کارکنان اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و با حضور خانواده بزرگ کادر سلامت شهرستان‌های شاهرود و میامی در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.
دکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این مراسم گفت: بنده به نوبه خودم میلاد با سعادت پرستار عاطفه ها، زینب کبری (س) و روز پرستار را به تمام شما انسان‌های شریف و ارزشمندی که خدمت به جامعه را در بالاترین مراتب آن برگزیده و مایه مباهات و نیکنامی هستید صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و قدردان این عزم رفیع شما در عمل به این هدف خطیر هستم و امیدوارم در سایه لطف و رحمت خداوند متعال همواره از موهبت سلامت بهره‌مند بوده و نور وجودتان در آسمان عرصه سلامت ایران اسلامی، تا ابد درخشان باشد.
شیبانی ادامه داد: سالروز ولادت این بانوی بزرگ زمان مناسبی است برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری بالاخص جامعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که در جهت خدمت به سلامت بیماران شب و روز نمی‌شناسند و پرستاران عزیز از نزدیک شاهد رنج‌های بیماران هستند و در این روز‌ها دردمندی مردم رنج کشیده غزه را بیش از دیگران درک می‌کنند.
شیبانی در ادامه افزود: پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خصوصا شاغلین در بیمارستان‌ها به لحاظ اخلاقی، تکنیکال، برخورد و دلسوزی و ایثارگری نسبت به بیمار از بهترین‌های وزارت بهداشت و درمان کشور هستند.
او در ادامه با اشاره به وسعت شهرستان شاهرود شهرستان شاهرود که با مرکزیت استان تقریبا ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد، اما ارتباط نزدیک با پرستاران و تلاش شبانه روزی بهورزان که با تمام وقت و انرژی در دورترین نقاط در جهت سلامت بیمار فعالیت می‌کنند باعث رضایتمندی مردم خصوصا بیماران شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد:طب اورژانس بیمارستان بدلیل آموزش‌های فراوانی که از سال ۹۶ دیده اند از بهترین و توانمند‌ترین نیرو‌های اورژانس کشور هستند.
شیبانی با اشاره به وسعت ۵۰ درصدی جمعیت تحت پوشش این دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مانند دیگر دانشگاه‌ها در شرایط بحران اقتصادی در کشور و دنیا حرف برای گفتن دارد و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی ۶ پروژه عمرانی به بهره برداری رسیده است مانند بیمارستان امام رضا (ع) میامی، بخش قلب که ارتقای سلامت مردم را به همراه دارد و همه این تلاش‌ها قطعا با همدلی و اتحاد همکاران سلامت به ثمر رسیده است.
شیبانی در پایان گفت: یکی از نکات مهم دانشگاه علوم پزشکی نیروی انسانی است و تمام سعی و تلاش ما این است که تمام مسائل رفاهی آنان را توسط کمیته رفاهی دانشگاه حل و فصل نماییم تا با خاطری آسوده‌تر در جهت بهبودی سلامت بیماران بیش از پیش تلاش نمایند.
در پایان این مراسم از ۵۵ پرستار و بهورزان و کارکنان اورژانس نمونه شهرستان شاهرود و میامی تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار