خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) با بیان اینکه شرایط را طوری باید رقم زد تا جوانان حرف دلشان را به بسیج بازگو‌ کنند، گفت: جوانان این دوره دنبال کنشگری هستند و باید از آنها درک متقابل داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۶۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حسین یکتا به مناسبت هفته بسیج در نشست مدیران و فرماندهان رده‌های مقاومت خواهران استان قم اظهار داشت: در عصر هوش مصنوعی، دشمن با تیربار جوانان را درو می‌کند ضمن اینکه تشکیلات بسیج امکان زیادی دارد تا برای جوانان و انقلاب کار کند.

وی بیان اینکه نقطه تحول طراحی‌های جدید توسط بسیجیان دهه کنونی است، ابراز کرد: اکنون دشمن در حال هجمه زدن به عفاف زنان، سبک زندگی اسلامی و همه ارزش‌ها است و بار اصلی مدیریت و مقابله با آن بر دوش بانوان مؤمن و بسیجی می‌باشد.

مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) با تاکید بر اینکه همه تحولات باید از قم شکل بگیرد، افزود: قم به‌ واسطه کریمه اهل‌بیت(ع) باید مسئله همه دختران را جهان حل کند، در حالیکه خودمان مورد هجوم ماجرای زن، زندگی و آزادی قرار می‌گیریم.

وی بیان داشت: اینکه بگوییم نگذاشتند کار کنیم، قابل‌قبول نیست. رهبر معظم انقلاب فرمودند که بودجه، مبنای قابل‌قبولی برای عدم انجام کارها نیست.

یکتا اضافه کرد: اینکه در جمهوری اسلامی و شهر اهل‌بیت(ع) نتوانیم کنترل عملیاتی مسائل را در دست بگیریم، قابل پذیرش نیست بلکه بسیاری از کارها قابل انجام است.

وی اظهار کرد: تعداد خواهران عضو شده در پایگاه‌های مقاومت بسیج اهمیتی ندارد بلکه تعداد افراد غیر بسیجی مهم است و می‌بایست دختران را جذب کنیم تا حرف‌های دلشان را به قشر مذهبی و بسیجی بازگو کنند.

مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) تصریح کرد: نباید به حداقلی‌ها راضی بود و باید فرزندان جامعه را بسازیم تا هر کار قابل‌ انجامی را محقق کنند و اگر عکس این باشد نشان‌دهنده این است که ما نخواستیم. 

وی افزود: شهید طهرانی مقدم خواست و موشک را ساخت، فخری‌زاده علم هسته‌ای را خواست، شهید سلیمانی جبهه مقاومت را خواست و آن را ساخت پس در وهله اول باید بخواهیم تا کار انجام بشود.

وی با تصریح به اینکه جوانان این دوره دنبال کنشگری هستند و دنبال نصیحت نیستند، اذعان کرد: باید درک متقابلی از سن و فهم جوان و نوجوان امروزی داشته باشیم و خطای آن‌ها را بپذیریم تا بتوانیم تأثیرگذار باشیم.

یکتا با بیان اینکه نگاه اگر توحیدی باشد، موفقیت حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: رنگ این جماعت را باید درک کنیم و می‌بایست مشکلات آنها را بدانیم.

وی افزود: حرف اگر به‌هنگام و با اخلاص باشد، مورد پذیرش قرار می‌گیرد. این جوانان کشته مرده می‌خواهند و باید برایشان کشته شد تا جذبشان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار