خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رژیم اشغالگر قدس به معنای واقعی کلمه از هم پاشیده و در عرصه‌های مختلف امنیتی، نظامی و افکار عمومی با شکست مواجه شدند.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۲۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار رمضان شریف در سخنرانی راهپیمایی روز قدس قم گفت: رژیم صهیونیستی در دهه‌های اخیر شکست‌های سختی خورده که طوفان الاقصی آخرین‌ها بوده است.

وی گفت: ۵۰۰ نفر از کسانی که در عملیات طوفان الاقصی شرکت داشتند حافظ کل قرآن کریم بودند و عمل آنها، قرآنی و انقلابی بود.

سخنگوی سپاه افزود: رژیم اشغالگر قدس به معنای واقعی کلمه از هم پاشیده و در عرصه‌های مختلف امنیتی، نظامی و افکار عمومی با شکست مواجه شدند.

وی ادامه داد: در گذشته برخی از کشورها حق نداشتند علیه رژیم اشغالگر قدس شعار دهند که یکی از توفیقات طوفان الاقصی برداشتن چهره دروغین حقوق بشری غربی‌ها است.

سردار شریف با بیان اینکه سی و چند هزار نفر از اهالی غزه به شهادت رسیدند و بیش از ۸۰ هزار نفر مجروح شدند افزود: تقریباً همه مراکز غزه تخریب شد و این در حالی است که این جنایت‌ها در پیش دیدگاه جهانیان رخ داد.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که نگاه امام راحل به قدس شریف امروز جهانی شده و بعد از ۴۵ سال از گذشت انقلاب امروز درستی پیام انقلاب اسلامی برای همه جهانیان مشخص شد.

سردار شریف اضافه کرد: بیش از ۵۰۰ هزار نفر در هفته گذشته علیه اسرائیل شعار دادند که این پیامد عملیات فداکارانه و مؤثر طوفان الاقصی بود.

وی گفت: الهام بخشی شهیدان و انقلاب اسلامی ایران امروز شرایطی را فراهم آورده که نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا هم در نزد افکار عمومی منفور هستند.

سردار شریف بیان کرد: در ماه‌های اول، آمریکایی‌ها امکانات و تجهیزات به اسرائیل دادند و اخیراً هم مواد غذایی در غزه پایین می‌فرستند که این امر نشان می‌دهد، افکار عمومی موجب هراس آمریکایی‌ها شده است.

سخنگوی سپاه اضافه کرد: انقلاب اسلامی روشنگری در خصوص ارکان فلسطین را همواره در دستور کار داشته و ۴۵ راهپیمایی میلیونی ملت ایران در این سال‌ها در همین راستا بوده است.

وی افزود: انگیزه ایران اسلامی هر گاه که اسرائیل دست به ترور می‌زند بیشتر می‌شود و امروز شهیدان از عزت مندی امت اسلامی آبرو داری کردند و شش ماه رزمندگان مقاومت فلسطین با نگاه قرآنی و ایمانی برابر صهیونیست‌ها ایستاده‌اند و کشته‌های فراوانی از اسرائیل گرفته‌اند.

سردار شریف بیان کرد: اسرائیلی‌ها آمار کشته‌های خود را اعلام نمی‌کنند و ترسوتر از آنان در دنیا وجود ندارد و ما این را در میدان دیده‌ایم.

وی گفت: امروز ناقوس رسوایی اسرائیل به صدا درآمده و در عرصه اقتصاد و نظامی کاری از پیش نمی‌برند و در طول شش ماه گذشته تجهیزات نظامی بسیاری را از دست داده‌اند و امروز روزگار متزلزلی در رویارویی با حماس دارند.

وی گفت: کسانی که عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند ۱۷۵۰ نفر بودند که ۸۰۰ نفر از آنان به شهادت رسیدند و امروز غزه دو روی زیر زمین و روی زمین دارد که در زیر زمین شرایط متفاوت است و آسیبی به آنان وارد نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات