خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : مردم غزه با مشق اتحاد و مقاومت به جهان اعلام نمود که همزیستی با رژیم صهیونستی امری ممکن ناپذیر است.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۴۸
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در اجتماع زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با فلسفه ظهور آغاز شد و حاکمیت مستضعین بر زمین از فلاسفه آن است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: آنگاهی که انقلاب با تدبیر امام راحل(ره) بوقوع پیوست، بیرق اسلام در جهان به اهتزاز درآمد و موجب تجلی مسلمانان شد.

سرلشکر سلامی انقلاب اسلامی را یک‌ انقلاب الهی خواند و ابراز داشت: با پیروزی انقلاب بیرق جهاد در برخی کشورها برافراخته شد و برخی نیز از استیلای سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی بیگانگان رهایی یافتند و ندای آزادی و عدالت در آن کشورها طنین انداز شد.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی طواغیت از ایران رخت بستند حکومت الهی بر این سرزمین حاکم شد.

سرلشکر سلامی اذعان داشت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور و جریانی حقیقی در جهان است و مردم نیز در برابر بدخواهان و زمامداران عالم ایستادگی می‌کنند و این انقلاب یقینا به قله نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت: دشمنان ایران آئین و فرهنگ ملت را به رزم‌گاه تبدیل نمود تا حکومتی مبتنی بر اسلام وارسته باقی نماند.

سرلشکر سلامی گفت: استکبار جهانی هرگز دست از سر امت اسلام بر نمی دارد و امروز شاهد جنایات آنان در فلسطین و غزه هستیم.

وی افزود: مردم غزه با مشق اتحاد و مقاومت به جهان اعلام نمود که همزیستی با رژیم صهیونستی امری ممکن ناپذیر است.

سرلشکر سلامی مطرح کرد: دشمن تمام قد تلاش می‌کند تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند، ولی ملت فهیم ما می‌دانند که این نبردی سیاسی بین ما و آنان است چراکه دشمنان قصد جدایی اسلام از ما را دارند تا اراده ما را از بین برود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: روز جمعه ۱۱ اسفند باشکوهترین حماسه سیاسی در ایران خلق خواهد شد و ملت بار دیگر مشتی محکم بر دهان دشمن خواهند کوبید و نشان خواهند داد که برای خواست دشمن ذره ای ارزش قائل نخواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات