خبرهای داغ:
مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قم بامداد دوشنبه ششم فروردین ماه با تجمع در صحن امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) ضمن حمایت از مردم غزه و فلسطین، سکوت مدعیان حقوق بشر و جنایات رذیلانه‌ مستکبران عالم و در راس آن‌ها رژیم صهیونسیتی را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۷۴
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دانیال قنبری: این حرکت مردم ظلم ستیز شهر مقدس قم نشان از این دارد که آنان با قلوبی خونین توام با بغضی آکنده از خشم و انتقام، از میزان خباثت و پلیدی بد سرشت‌ترین موجودان عالم حلول یافته در کالبد انسان، خشمگین شده و خواستار محو شدن این جرثومه فساد و‌نکبت بار از دامان بشریت هستند.

این‌بار اقشار مختلف مردم قم، روحانی، دانشجو، علما و صلحا، پیر و جوان همگان با خواسته جدی‌تری از ملت‌های آزادی‌خواه، جوامع جهانی بخصوص مسلمانان خواستند تا در برابر این منحوسان و دیو سیرتان کوتاه نیایند و به حیات ننگین آنان پایان ببخشند.

اعلام همبستگی قمی‌ها با مردم غزه

مردم مومن شهر مقدس قم بامداد چهاردهمین روز ماه رمضان ۱۴۴۵ ه.ق بار دیگر تبعیت و تمکین خود را از رهبر فرزانه انقلاب را اعلام داشتند و همه با یکدلی بر این باور بودند که بی‌تردید سقوط رژیم سفاک صهیونیستی به زودی رقم می‌خورد و دل‌های مسلمانان، حق طلبان عالم که مالامال از کینه، نفرت، بی‌تابی و انتقام است را شاد خواهد شد.

یقینا آه مظلوم و خون‌های به ناحق ریخته شده گریبان‌ آن متجاوزان و بی‌رگان عالم را خواهد گرفت، چراکه دعای ستمدیده و مظلوم تیر رسامی است به قلب ظالمان و آنان را ساقط و محو می‌کند.

شمارش معکوس اضمحلال و نابودی استکبار جهانی بویژه رژیم سفاک و جاهل صهیونسیتی از بامداد ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به صدا در آمد و این مردم باغیرت آمدند تا بگویند که زمان زیادی تا پایان زمامداران جهان نمانده و به زودی طبل شادکامی مسلمانان و حق‌طلبان عالم نواخته خواهد شد.

ارسال نظرات