حسین یکتا:

جوانان باید حرف دلشان را به بسیج بازگو‌ کنند

مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) با بیان اینکه شرایط را طوری باید رقم زد تا جوانان حرف دلشان را به بسیج بازگو‌ کنند، گفت: جوانان این دوره دنبال کنشگری هستند و باید از آنها درک متقابل داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۶۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حسین یکتا به مناسبت هفته بسیج در نشست مدیران و فرماندهان رده‌های مقاومت خواهران استان قم اظهار داشت: در عصر هوش مصنوعی، دشمن با تیربار جوانان را درو می‌کند ضمن اینکه تشکیلات بسیج امکان زیادی دارد تا برای جوانان و انقلاب کار کند.

وی بیان اینکه نقطه تحول طراحی‌های جدید توسط بسیجیان دهه کنونی است، ابراز کرد: اکنون دشمن در حال هجمه زدن به عفاف زنان، سبک زندگی اسلامی و همه ارزش‌ها است و بار اصلی مدیریت و مقابله با آن بر دوش بانوان مؤمن و بسیجی می‌باشد.

مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) با تاکید بر اینکه همه تحولات باید از قم شکل بگیرد، افزود: قم به‌ واسطه کریمه اهل‌بیت(ع) باید مسئله همه دختران را جهان حل کند، در حالیکه خودمان مورد هجوم ماجرای زن، زندگی و آزادی قرار می‌گیریم.

وی بیان داشت: اینکه بگوییم نگذاشتند کار کنیم، قابل‌قبول نیست. رهبر معظم انقلاب فرمودند که بودجه، مبنای قابل‌قبولی برای عدم انجام کارها نیست.

یکتا اضافه کرد: اینکه در جمهوری اسلامی و شهر اهل‌بیت(ع) نتوانیم کنترل عملیاتی مسائل را در دست بگیریم، قابل پذیرش نیست بلکه بسیاری از کارها قابل انجام است.

وی اظهار کرد: تعداد خواهران عضو شده در پایگاه‌های مقاومت بسیج اهمیتی ندارد بلکه تعداد افراد غیر بسیجی مهم است و می‌بایست دختران را جذب کنیم تا حرف‌های دلشان را به قشر مذهبی و بسیجی بازگو کنند.

مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) تصریح کرد: نباید به حداقلی‌ها راضی بود و باید فرزندان جامعه را بسازیم تا هر کار قابل‌ انجامی را محقق کنند و اگر عکس این باشد نشان‌دهنده این است که ما نخواستیم. 

وی افزود: شهید طهرانی مقدم خواست و موشک را ساخت، فخری‌زاده علم هسته‌ای را خواست، شهید سلیمانی جبهه مقاومت را خواست و آن را ساخت پس در وهله اول باید بخواهیم تا کار انجام بشود.

وی با تصریح به اینکه جوانان این دوره دنبال کنشگری هستند و دنبال نصیحت نیستند، اذعان کرد: باید درک متقابلی از سن و فهم جوان و نوجوان امروزی داشته باشیم و خطای آن‌ها را بپذیریم تا بتوانیم تأثیرگذار باشیم.

یکتا با بیان اینکه نگاه اگر توحیدی باشد، موفقیت حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: رنگ این جماعت را باید درک کنیم و می‌بایست مشکلات آنها را بدانیم.

وی افزود: حرف اگر به‌هنگام و با اخلاص باشد، مورد پذیرش قرار می‌گیرد. این جوانان کشته مرده می‌خواهند و باید برایشان کشته شد تا جذبشان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار