خبرهای داغ:
قائم مقام سازمان مدارس الگوی صالح از توافق با وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آن در استان سمنان خبر داد و گفت: ماحصل این توافق ساماندهی ۱۰۰ ماحصل دولتی استان سمنان در طرح الگوی صالح و راهیان کوثر بود.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۶۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فاطمی نژاد با اشاره به توافق با وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار داشت: سازمان مدارس الگوی صالح و مجموعه راهیان کوثر در عین اینکه مدارس غیر دولتی خود را با نگاه الگو و انتشار و تعمیم به سایر مدارس ساماندهی کرده به بحث محتوای تمام ساحتی مبتنی بر تربیت تراز نسل انقلاب اسلامی هم پرداخت.
وی افزود:در این راستا مسائل آموزشی و مسائل پرورشی را به یک برنامه مطلوب دستیار تحول مدرسه تبدیل کرده است.
قائم مقام سازمان مدارس الگوی صالح گفت: در این توافق ۱۰۰ مدرسه دولتی از استان سمنان برای اجرای این طرح ساماندهی می شود.
وی خاطر نشان کرد: باید بتوانیم این تعداد مدرسه دولتی را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبتنی بر کیفیت بخشی مدارس دولتی و ارتقای سطح خدمات پرورشی و آموزشی مدارس دولتی این همکاری را محقق کنیم.
فاطمی نژاد با بیان اینکه این مدارس را با طیف بندی اولویت مدارس مناطق محروم و حاشیه شهر ها در این طرح ساماندهی می کنیم، یادآور شد: بنا داریم تعداد مدارس را در آینده توسعه دهیم تا تحقق عدالت آموزشی در سطح استان را ایجاد کنیم.

تحقق اهداف سند تحول بنیادین و تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی در دستور کار است
سید جمال وزیری، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به امضای تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف سند تحول بنیادین در سطح مدارس استان قرار بر این شد مدارس راهیان کوثر در راستای الگو بخشی در استان طراحی شود‌.
وی افزود: تعداد ۱۰۰ آموزشگاه دولتی استان سمنان برای ارتقای خدمات آموزشی و پرورشی با همکاری سپاه ساماندهی شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این مدارس به عنوان الگو تعریف می شوند، خاطر نشان کرد: درواقع این طرح با اولویت مدارس مناطق محروم، مدارس حاشیه ای و مدارس لازم توجهی که در حوزه آموزشی و پرورشی مد نظر خواهد بود که امید است بتوانیم نسل تراز انقلاب اسلامی را به جامعه تحویل بدهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار