خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول الله (ص) گفت: مسابقات فرهنگی بسیج با عنوان آرمان روح الله به مناسبت هفته بسیج آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۷۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

جواد یوردخانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار از آغاز مسابقات فرهنگی بسیج با عنوان " آرمان روح الله" در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران گرمسار خبر داد و اظهار داشت: ۱۲ عنوان برنامه حوزه مقاومت محمد رسول الله در آغازین روز هفته بسیج اجرایی شد.
وی با بیان اینکه تعمیر و باز سازی خانه عالم، برای خادم مسجد؛ توسط گروه جهادی با کمک خیرین محل از دیگر برنامه‌هایی بود که در روز نخست هفته بسیج اجرایی شد، تصریح کرد:این برنامه به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای حسین آباد برگزار شد.
فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول الله (ص) از دیدار منتخبین و نخبگان بسیج با امام جمعه خبر داد و گفت: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به همت پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) و اردوی جهادی، عایق سازی خانه نیازمندان به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه‌های این روز بود.
وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) در محله مسکن مهر گرمسار بیان کرد: جمع آوری کمک برای مردم مظلوم غزه از دیگر اقدامات تعدادی از پایگاه‌های بسیج برادران بود.
یوردخانی افزود: جشن آغاز هفته بسیج در پایگاه همراه با نمایشگاه فعالیت‌ها با حضور فرمانده ناحیه و مسئولین محلی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در روز نخست هفته بسیج بود.
وی همچنین از برگزاری یادواره شهدا لا عنوان آبروی محله در منزل شهیدان کمالی و قندالی به همت پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر خبر داد و خاطر نشان کرد: اکران فیلم غریب ساعت در پایگاه مقاومت بسیج میثم از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری بود که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول الله در پایان اعلام کرد: فراخوان دسته‌های رزمی و گشت رضویان و نشست روشنگری با موضوعات جهاد تبیین در شامگاه یاد یاران با حضور بسیجیان از پایگاه‌های مقاومت بسیج علی بن ابیطالب، شهدای حسین آباد، حبیب بن مظاهر، امام حسن مجتبی (ع)، امام علی (ع) و میثم نیز انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار