خبرهای داغ:
اجرای 240 برنامه در هفته بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه
کد خبر: ۹۵۵۵۷۱۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ مهدی ابراهیمی در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت:همایش دختران آفتاب با حضور 900 دانش آموز،برگزاری جشنواره مالک اشتر،برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی با هدف رفع شبهات،برگزاری مرحله هفتم برنامه شهری ترویج عفاف و حجاب با حضور بسیجیان دوره دیده و اجرای طرح امنیت پایدار در قالب گشت های رضوین از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر انتخاب دو پایگاه بسیج شهرستان به عنوان پایگاه های برتر اسوه کشور گفت:در پایگاه های بسیج ما کارهای بسیار خوبی در زمینه های فرهنگی،ورزشی و علمی انجام می گردد.

وی ادامه داد:بسیج در شهرستان در زمینه محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی عملکرد مطلوبی داشت و در هفته بسیج نیز قرار است 7 سری حهیزیه با کمک کمیته امداد به خانواده های بی بظاعت تقدیم شود.

مهدی ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد:بسیج در همه عرصه ها خدمتگزار مردم است و در هر زمینه ای ما آماده کمک به مردم شریف شهرستان هستیم به عنوان مثال در یک سال اخیر 27 فقره وام خود اشتغالی برای اجرای مشاغل هنری و کشاورزی به متقاضیان جهت اشتغال زایی اهدا شد.

 

ارسال نظرات