خبرهای داغ:
میامی_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میامی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۶۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

نهادینه کردن روحیه بسیجی و عرصه خدمتگزاری بی منت مدیران دلسوز و مردمیبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میامی با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
متن پیام بشرح ذیل است:
اذا جاء نصرالله والفتح* ورایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا فسبح بحمدربک واستغفره انه کان توابا*.
بسیج، امید ملت ایران
بسیج، عبارت است از تشکیلاتی که در آن افراد متفرق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم، آگاه، متعهد، بصیر و بینا به مسائل کشور تبدیل می‌شوند.
بسیجی آن کسی است که برای حفظ اسلام و ایران در میدان جنگ و صلح همیشه آماده است
میدان رشد بسیج سرزمین انقلاب است. در همین سرزمین است که درخت بسیج رشد می‌کند واقعیتی مسلم است که درطی ۴۴سال توفیق داشته‌ایم تا نظاره‌گر تمام حوادث تلخ و شیرین وهمه فراز و نشیب سال‌های پر حماسه‌ی آن را، در میدان از نزدیک دیده باشیم.
چیزی که امروز بیش از هر زمانی نهادینه کردن آن، نیاز مهم و اساسی کشور می‌باشد؛ تقویت روحیه بسیجی و عرصه خدمتگزاری بی منت مدیران دلسوز و مردمی است، تا با تکیه بر ایمان الهی و در نظر گرفتن شرایط حساس کشور و برنامه‌ریزی و تلاش بی‌وقفه مسیر درست انقلاب و نظام اسلامی را بر پایه‌ی حضور مردم پیش برند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میامی ضمن عرض تبریک به همه‌ی دریادلان بسیجی هم صدا با کلیه‌ی کشور‌های مسلمان و آزادگان جهان، اعلام انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام داشته و بار دیگر بیعتمان را بر تبعیت از، ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای عزیز، تا نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و آزادی قدس شریف اعلام می‌داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار