خبرهای داغ:
فرمانده اقشار سپاه استان سمنان گفت:بیش از ۲۰۰۰ نفر در هیئت های اندیشه ورز بسیج استان سمنان سازماندهی شدند.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۱۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، سرهنگ امامی در اجلاسیه مجمع سالانه بسیجیان گرمسار اظهار داشت: شهرستان گرمسار ظرفیت های مطلوبی در حوزه علمی، موقعیت جغرافیایی و اقتصادی دارد که مجمع بسیج شهرستان می توانند طرح های مطلوبی در این راستا ارائه کنند.

وی افزود: در هر یک از رده های بسیج هیئت های اندیشه ورز داریم که جمعی از نخبگان و با تجربه ها برای حل مشکلات درون سازمانی و تحقق بسیج و اجرای هر چه بهتر ماموریت های آن به هم فکری و تبادل نظر می پردازند.

فرمانده اقشار سپاه استان سمنان گفت: اکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر در سطح استان در این هیئت های اندیشه ورز سازماندهی شدند.

وی با بیان اینکه فعالیت این هیئت ها در حوزه پیش برد اهداف اقشار مختلف بسیج نقش آفرین هستند،خاطر نشان کرد: تا کنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

امامی با تاکید بر اینکه مجامع بسیج گامی فراتر از هیئت های اندیشه ورز است، ابراز کرد: این مجامع تشکلی کاملا مردمی است برای رفع مشکلات مردم در جامعه این مجامع شکل گرفته است و مشکلات موجود توسط مجامع شناسایی و بررسی می شود.

وی با اشاره به اینکه شش کارگروه تخصصی با عناوین زن و خانواده، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت سلامت و محیط زیست، اقتصاد، آموزش و تربیت، تحقیقات و فناوری سازمان دهی شده، گفت: هیئت رئیسه بر اساس تخصص هر کارگروه مشکلات شناسایی شده را به کارگروه تخصصی خود ارجاع می دهد.

فرمانده اقشار سپاه استان سمنان یاد آور شد:مجمع بسیج با سازماندهی نیرو های توانمند در کارگروه های تخصصی مشکلات را بررسی و برای رفع آن طرح ریزی انجام می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار