خبرهای داغ:
شاهرود_ با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و فرمانده سپاه ناحیه، نشست هماهنگی ستاد راهیان نور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۳۷
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

برگزاری نشست ستاد راهیان نور شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، در این نشست که جانشین سپاه ناحیه شاهرود، مسئول اردوئی راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه و مدیران اقشار بسیج و معاونت‌های سپاه ناحیه و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در فرماندار ویژه شهرستان حضور داشتند، در خصوص اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی و محلات و اقشار بسیج بحث و تبادل نظر شد.
در این نشست در خصوص اعزام بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر و ۳۰۰ دانش آموز پسر به اردوی راهیان نور و کمک دستگاه‌های اجرایی مصوباتی انجام گردید.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و رئیس ستاد راهیان نور شهرستان بر اهمیت این اردو‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در این راستا و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه نسل جوان تاکید و بر همراهی و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این اردو‌ها تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز با ارائه نیاز‌های اردو‌های راهیان نور و مشارکت دستگاه‌های اجرایی بر توجه به این امر مهم تاکید نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار