خبرهای داغ:
شاهرود_ به مناسبت هفته کتاب نشستی با عنوان (کتاب؛ تبلور فرزانگی، اعتلای اقتدار و مقاومت) با حضور طلاب مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد بسطام با رئیس دانشکده فنی حرفه‌ای شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۳۳
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

برگزاری نشست (کتاب؛ تبلور فرزانگی، اعتلای اقتدار و مقاومت) در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشستی با عنوان (کتاب؛تبلور فرزانگی،اعتلای اقتدار و مقاومت) با حضور طلاب و کارکنان مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد بسطام با رئیس دانشکده فنی حرفه‌ای شاهرود در این دانشکده برگزار گردید.
خانم محمدی پناه در ابتدای سخنان خود ضمن خیرمقدم به طلاب گفت: امام حسین (ع) می‌فرماید: مهدی ما در عصر خودش مظلوم است، تا می­توانید دربارهٔ آن حضرت سخن بگویید و قلم­ فرسایی کنید.
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود تصریح کرد: آنچه درباره­ٔ شخصیّت این معصوم بگویید درباره­ٔ همه­ٔ معصومین (ع) گفته اید؛ چون حضرات معصومین همه در عصمت و ولایت و امامت یکی هستند و، چون این زمان، دوران مهدی ما است سزاوار است درباره­ٔ او بیشتر گفتگو شود.
او خاطرنشان کرد: حضرت مهدی (عج) می‌فرماید: خدا را به جیره خوارانم قسم بده تا دعایت مستجاب بشود، گفتم آقا جیره خواران شما چه کسانى هستند گفتند: طلبه ‏ها؛ لذا شما طلبه‏‌ها از نظر شأن مقام خیلى بالا هستید، معمولاً کم است که یک طلبه قدر خودش را و منزلت خودش را بداند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار