خبرهای داغ:
شاهرود_ مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد وایثارگران کشور میزان مدارس شاهد در کشور را ۱۳۶۰ واحد و مدارس ایثارگران را ۱۲۸۰ واحد عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۱۴
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

فعالیت ۱۳۶۰ مدرسه شاهد و ۱۲۸۰ مدرسه ایثارگران در کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد وایثارگران در نشست خبری در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شاهرود ضمن تشکر از خبرنگاران در شاهرود اظهار کرد: هدف از این سفر‌ها نشست‌های صمیمی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران است چرا که خدمت رسانی به آنان از الویت‌های مهمی است که در دستور کار قرار دارد.
او افزود: توجه به جذب و استخدام، تبدیل وضعیت، پست‌های مدیریتی با در نظر گرفتن شاخص‌های آن در امور ایثاگران لحاظ شده است و در حال انجام است.
مظفر افزود: شنیدن مشکلات خانواده شهدا وایثارگران در مناطق دور و نزدیک استان‌ها و انتقال آن به استاندار هر استان و همچنین به وزیر آموزش و پرورش از دیگر اهداف این سفرهاست.
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد وایثارگران کشور میزان مدارس شاهد در کشور را ۱۳۶۰ واحد و مدارس ایثارگران را ۱۲۸۰ واحد عنوان کرد و بیان کرد: در سال‌های ۵۹ تا ۶۶ بیش از ۶۰۰ هزار دانش آموز و ۱۱۰ هزار فرهنگی در دفاع مقدس حضور داشتند که از این میزان، بیش از ۳۶ هزار دانش آموز و ۴۹۰۰ فرهنگی به شهادت رسیدند.
فعالیت ۱۳۶۰ مدرسه شاهد و ۱۲۸۰ مدرسه ایثارگران در کشوراو در پایان از اصحاب رسانه خواست به دیدار پدر و مادران شهدا بروند و خاطرات آنان را ثبت و ضبط کرده و آن را به نسل‌های جدید انتقال دهند.
در ابتدای این نشست موسوی معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش شاهرود با خیر مقدم به مشاور وزیر، میهمانان و اصحاب رسانه گفت: به شهدا و ایثارگران مدیون هستیم و تمام تلاش ما رسیدگی به امور آنان است.
سیدمحمد موسوی افزود: مدارس شاهد و ایثارگران شاهرود از افتخارات این خطه هستند و افتخار ما این است که بتوانیم خدمتی را برایشان انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار