خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به وقوع سیلاب و خسارات وارده به مردم منطقه کالپوش گفت: تمام ظرفیت سپاه و بسیج برای خدمت رسانی به مردم کالپوش به کارگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۴۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار منصور شوقانی در بازدید از مناطق سیل زده کالپوش با بیان اینکه در روز‌های گذشته شاهد وقوع سیل در منطقه کالپوش بودیم که این امر خساراتی را به مردم منطقه وارد کرده است، اظهار داشت: مجموعه بسیج و سپاه در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت رسانی به این منطقه اقدامات بسیار خوبی را از ساعات اولیه در راستای خدمت رسانی به مردم شروع کرد.
وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اقداماتی در حوزه امداد و نجات انجام شد، تصریح کرد: لایروبی، رسوب زدایی و گل زدایی از اماکن عمومی و منازل مسکونی توسط گروه‌های جهادی بسیج انجام شده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) بیان کرد: در ادامه با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل و شناسایی عرصه‌ها و نیازمندی‌ها در بخش‌های مختلف مجموعه سپاه و بسیج وارد عمل شده است.
وی افزود: با همکاری و تعامل مجموعه سپاه میامی و بخشی هم باتوجه به اینکه شهرستان شاهرود معین منطقه است در اهدای لوازم خانگی به نیازمندان اقداماتی انجام شده است.


شوقانی خاطرنشان کرد: مرمت و ترمیم منازل مسکونی و اماکن عمومی نیز در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته است که مصالحی در این راستا از جمله گچ، سیمان و ایزوگام تهیه شده است تا مرمت سازی انجام شود.
وی افزود: در حوزه زیر ساخت نیز باید کار‌های کارشناسی و میدانی و اجرایی انجام شود در کنار کارشناسان مربوطه فرمانداری میامی حمایت‌های لازم انجام می‌شود.
فرمانده سپاه استان سمنان در پایان با تاکید بر اینکه تمامی خدمات و ظرفیت‌های مجموعه سپاه و بسیج برای ارائه خدمت به مردم منطقه به کارگیری می‌شود، گفت:ارائه خدمت به مردم رویکرد اصلی سپاه و بسیج است.
به گزارش خبرنگار بسیج، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به منظور بازدید از مناطق سیل زده و پیگیری و رفع مشکلات موجود به بخش کالپوش سفر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار