خبرهای داغ:
رییس ستاد تخصصی اقشار بسیج استان سمنان تأکید کرد؛
رییس ستاد تخصصی اقشار بسیج استان سمنان با اشاره به ضرورت تربیت کارمند در تراز انقلاب اسلامی گفت: کارمند در تراز انقلاب اسلامی دغدغه سازمان مردم و انقلاب را دارد.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۱۵
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار محمد امامی در نشست اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت علی بن ابیطالب(ع) شرکت آب منطقه‌ای سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس استان سمنان و همچنین شهدای غزه و ضمن تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت:  مردم غزه با مقاومت و ایستادگی سیلی محکمی به دهان استکبار زدند.

 

وی با بیان اینکه اسرائیل و استکبار جهانی در مقابل کوچک‌ترین تشکل جبهه مقاومت شکست سختی خورده است؛ گفت: جبهه مقاومت و رزمندگان حماس با عملیات طوفان الاقصی سیلی محکمی به دهان استکبار زدند.

 

رییس ستاد تخصصی اقشار بسیج استان سمنان  گفت: اگر اسرائیل می‌توانست غزه را بگیرد تاکنون چندین بار اقدام کرده بود اما اسرائیل با همه تجهیزات و حمایت‌ها نتوانسته است این اقدام را انجام دهد و منطقه کوچک غزه را بگیرد و در عملیات طوفان الاقصی به سختی شکست خورد.

 

سرهنگ امامی با بیان اینکه ابرقدرت‌های پوشالی با تمامی تجهیزات از اسرائیل حمایت می‌کنند اما  رزمندگان جبهه مقاومت موفق هستند گفت: امروز رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل علی رغم تمامی ادعاها و عرض اندامی که در دنیا داشت به سختی شکست خورده است و همه اینها به لطف خدا و مقاومت جبهه مقاومت است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت بسیج اشاره کرد و گفت:  بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با افق انقلاب حضرت مهدی(عج) دستور تشکیل بسیج را صادر کردند.

 

رییس ستاد تخصصی اقشار بسیج استان سمنان با بیان اینکه بسیج از ابتدای تشکیل تا کنون  در تمامی عرصه‌ها حضور موفقی داشته است گفت: هرجا انقلاب و نظام به حضور بسیج نیاز داشت وارد میدان شده و تاکنون در تمامی عرصه‌ها اعم از نظامی، توسعه و عمرانی، بازسازی و علم و فناوری موفق عمل کرده است.

 

امامی با بیان اینکه مأموریت بسیج در قانون «حفظ انقلاب و دستاوردهای آن» ذکر شده است گفت:. هر جا موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است بسیج نیز حضور دارد و همه ما برای حفظ انقلاب وظیفه داریم.

 

وی با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس دستور تشکیل اقشار بسیج داده شد از بسیج ادارات به عنوان یکی از مهم‌ترین اقشار نام برد و گفت: تربیت کارمند در تراز انقلاب اسلامی, ارتقای سلامت اداری، کارمندسازی و خود حفاظتی  چهار وظیفه و مأموریت بسیج ادارات است که در نهایت باید به پیاده‌سازی تفکر جهادی بیانجامد.

 

رییس ستاد تخصصی اقشار بسیج استان سمنان با اشاره به ضرورت تربیت کارمند در تراز انقلاب اسلامی گفت: کارمند در تراز انقلاب اسلامی دغدغه سازمان مردم و انقلاب را دارد.

 

امامی خاطرنشان کرد: در تربیت کارمند تراز انقلاب اسلامی نباید از ظرفیت خانواده‌ها غافل بود و باید از این مهم نیز بهره گرفت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار