قهرمانی تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش در لیگ جهت‌یابی آذربایجان شرقی

تبریز- دور برگشت اولین لیگ جهت‌یابی استان با نام جام شهدای آذربایجان شرقی به میزبانی سازمان منطقه آزاد ارس با قهرمانی تیپ ۲۵ واکنش سریع ارتش به پایان رسید.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۶۱
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،

نماینده دبیر شورای سیاستگذاری ورزش نیروهای مسلح استان از برگزاری دور برگشت و پایانی اولین دوره مسابقات لیگ جهت‌یابی جام شهدای آذربایجان شرقی در پارک کوهستانی شهرستان جلفا خبر داد.

بهرنگ سراجی با بیان اینکه رشته جهت یابی از ورزش های جذاب و پرتحرک نظامیان است و واحدهای نظامی مستقر در استان برنامه ها و تمرینات مستمری در امر آموزش ، میزبانی و اعزام به مسابقات مختلف را برابر برنامه های ابلاغی سلسله مراتب شان در دستور کار قرار داده اند و برنامه هایی در حال تدوین و تصویب است تا برای اجرای دوره های آموزشی، مسابقات متنوع و متعددی در سطح کشوری و بین المللی به میزبانی استان برگزار شود.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری صورت گرفته با فدراسیون و انجمن کشوری، کمیته جهت یابی، مدیریت اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ارس، دبیرخانه شورای سیاستگذاری ورزش نیروهای مسلح استان، کمیته ورزش و جوانان کنگره شهدای آذربایجان شرقی، یگان های نظامی و انتظامی به یاری پروردگار متعال دور برگشت و پایانی اولین لیگ جهت‌یابی استان با موفقیت به پایان رسید.

سراجی از حمایت های فرماندهان تیپ های ۱۲۱ ، ۳۲۱ و ۲۵ نزاجا، مرآ صها، سپاه جلفا، یگان ویژه و معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا و مدیریت اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ارس در برگزاری باشکوه این مسابقات ابراز تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه مراسم اختتامیه لیگ، رئیس کمیته جهت یابی استان به ارائه گزارش عملکرد رشته مربوطه در سال های اخیر پرداخت و گفت: در سه سال اخیر موفق به برگزاری چند کارگاه دانش افزایی در شهرستان ها، برگزاری مسابقات استانی و اعزام نمایندگان استان به مسابقات کشوری، معرفی این رشته برای علاقه مندان غیرنظامی در مراسمات و برنامه های فرهنگی ورزشی، تشکیل تیم های نیروهای مسلح و تیم بانوان، همکاری با هیئت های دو و میدانی و کوهنوردی برای جذب ورزشکاران علاقه مند به رشته جهت‌یابی شده ایم.

ایوب اعتمادی در ادامه گزارش خود به نتایج مسابقات لیگ جهت‌یابی اشاره کرده و گفت: در دور پایانی این مسابقات ۷ تیم با ۲۴ ورزشکار شرکت داشتند که در بخش انفرادی حسین صادق زاده رتبه اول، حامد رضایی مقام دوم و وحید سلطانی جایگاه سوم را کسب کردند.

در بخش تیمی نیز، تیم شهید آبگون مقام اول، تیم شهید چراغی جایگاه دوم و تیم شهید فروزنده مقام سوم این دور از مسابقات را به دست آوردند.

در اختتامیه لیگ، از نفرات و تیم های برتر، اعضای کمیته فنی لیگ و عوامل برگزاری مسابقات توسط مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش منطقه آزاد ارس و فرماندهی پادگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در جلفا قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار