خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: مطمئن باشید، ماجرای فلسطین و غزه با جنایات و کودک کشی‌های این شیطان صفتان اسرائیلی پایان نمی‌یابد و تا ریشه کن شدن این رژیم خبیث صهیونیستی ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۷۷
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن این هفته نماز جمعه باشکوه دامغان که با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار این شهرستان در مصلی امام‌خمینی ره برگزار شد ضمن گرامیداشت دوازدهمین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج حسن تهرانی مقدم، اظهارداشت: در وصف جایگاه والای این قهرمان شهید و دانشمند باتقوا همین بس که رهبرمعظم انقلاب فرمودند" با شهادت ایشان من مصیبت زده شدم "؛ به حق باید گفت، سردارشهید تهرانی مقدم، "سید شهیدان اقتدار ملی" ایران اسلامی است.

امام جمعه دامغان اضافه کرد: پدر صنعت موشکی ایران شاگردان با اراده و پرشماری تربیت کرد که این راه پرافتخار را ادامه دادند و امروز خاری در چشم دشمنان هستند. رهبر فرزانه انقلاب در توصیف شخصیت این شهید گرانقدر فرمودند: " تاکنون هرقولی که حاج حسن آقا به ما دادند، به آن وفا کردند. " بنده معتقدم این ویژگی باید الگویی برای همه ما به ویژه جوانان عزیز باشد، یعنی وقتی می‌گوییم ولایتمداریم، باید با تمام وجود پای، ولی زمان بمانیم و اجازه ندهیم مطالبات رهبری روی زمین بماند.

خطیب نماز جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات و تلاش‌های دولت آیت الله رئیسی به ویژه در زمینه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ملی، گفت: دولت سیزدهم در شرایطی کار را به دست گرفت که با خزانه خالی و بدهی‌های زیاد روبرو بود؛ اما دولتمردان با روحیه جهادی ایستادند و امروز شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌های عظیمی همچون آبرسانی غدیر و راه آهن همدان سنندج و پروژه‌های نظیر آن‌ها هستیم که گاه ده‌ها سال معطل باقی مانده بود.

وی خاطرنشان کرد: استقبال پرشور مردم در سفر اخیر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان کردستان نشان دهنده بصیرت و قدرشناسی مردم در برابر این تلاش‌ها است؛ امیدواریم در دور دوم سفر قریب الوقوع رئیس جمهور محترم به استان سمنان شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌های روی زمین مانده‌ای باشیم که مردم شهرستان دامغان سالهاست در انتظار تکمیل آن‌ها هستند.

تقدیر امام جمعه دامغان از تلاش‌های وزیر امور خارجه و دستگاه دیپلماسی

امام جمعه دامغان همچنین از دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، صلح آفرینی و تنش زدایی قدردانی کرد و افزود: تلاش‌های مجموعه دستگاه دیپلماسی دولت به ویژه وزیر محترم امور خارجه در زمینه توقف جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه، با سفر‌های متعدد به کشور‌های مختلف که زمینه ساز اتفاق نظر در مقابل این رژیم کودک کش شده، شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان در ادامه با اشاره به گذشت ۳۴ روز از مقاومت قهرمانانه مردم و رزمندگان فلسطینی در باریکه غزه برابر دژخیمان صهیونیستی، اظهارداشت: فلسطینی‌ها با راهبرد مشخص، عملیاتی را به عنوان طوفان الاقصی در برابر سال‌ها جنایت اسرائیل غاصب آغاز کردند، در مقابل رژیم صهیونیستی نیز راهبردی وحشیانه را در پیش گرفته و با بیان حرف‌هایی گنده‌تر از دهان سردمدارانش مدعی نابودی کامل حماس و مقاومت ملت فلسطین است؛ اما مطمئن باشید، ماجرای فلسطین و غزه با جنایات و کودک کشی‌های این شیطان صفتان اسرائیلی پایان نمی‌یابد و تا ریشه کن شدن این رژیم خبیث صهیونیستی ادامه می‌یابد.

تبیین پنج دستاورد بزرگ مقاومت فلسطین در نبرد این روز‌های غزه

خطیب نمازجمعه دامغان با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین طی هفته‌های اخیر پنج دستاورد بسیارمهم داشته در حالی که اسرائیلی‌ها هیچ دستاورد نظامی نداشته اند، گفت: نخستین دستاورد، به نمایش گذاشتن قدرت مقاومت فلسطین در برابر رژیم کودک کش اسرائیل و همه حامیان جنایتکارش است، حرکتی که متعلق به فلسطینی‌ها است و در تاریخ ثبت شد.

وی کنار زدن پرده از چهره واقعی رژیم جنایتکار صهیونیستی و ایجاد موج نفرت جهانی از این رژیم کودک کش را دومین دستاورد بزرگ مردم مقاوم غزه و حاصل صبر و استقامت آن‌ها دانست و تصریح کرد: سومین دستاورد جبهه مقاومت پس از عملیات طوفان الاقصی و جنایات اخیر اسرائیلی‌ها، رو شدن دست حامیان رژیم صهیونیستی و مدعیان دروغین حقوق بشر برای جهانیان است.

امام جمعه دامغان به استیصال کشاندن رژیم صهیونیستی با گرفتار کردن نیرو‌های اسرائیلی در باتلاق حمله زمینی به غزه و وارد کردن ضربات سنگین به آن‌ها را چهارمین دستاورد مقاومت فلسطین در روز‌های اخیر عنوان و خاطرنشان کرد: پنجمین و مهمترین دستاورد مبارزان فلسطینی در نبرد این روز‌های غزه، برباد دادن نقشه‌های ۷۵ ساله صهیونیست‌ها و حامیانشان برای تأسیس کشور اسرائیل در سرزمین غصب شده ملت مظلوم فلسطین است.

گفتنی است، گرامیداشت ۱۹ آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه و تأکید برعدم بکارگیری دانش در مسیر نابودی بشر؛ یادآوری ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار و بیان برخی فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباب اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و دعوت از جوانان فرهیخته شهرستان دامغان برای نقش آفرینی در اعتلای قرارگاه نماز جمعه دامغان از دیگر بخش‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار