خبرهای داغ:
سهرابی بیدار:

بهره‌مندی از دانش شرکت‌های دانش بنیان موجب افزایش بهره‌وری در صنعت برق می‌شود

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: بهره‌مندی از دانش شرکت‌های دانش بنیان و فناوری موجب افزایش بهره‌وری محصولات و خدمات صنعت برق شده، کیفیت را افزایش و هزینه را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۵۲۵۶۲
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی بیدار در جلسه هماهنگی با پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان با موضوع نخستین جشنواره تخصصی فن بازار صنعت آب و برق، از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و برق خبر داد و اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان با احصاء نیاز‌های فناورانه صنعت برق، ایده‌ها، محصولات و خدمات قابل ارائه خود را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

وی افزود: امسال با توجه به رویکرد ویژه وزارت نیرو، شاهد برگزاری نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق در سطح کشور در کنار برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و برق در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان پیش شرط لازم توسعه هر جامعه‌ای هستند، گفت: هر کشوری برای توسعه همه جانبه نیازمند بهره‌مندی از دانش شرکت‌های دانش بنیان و فناوری آن است چراکه این شرکت‌ها می‌توانند موجب افزایش بهره‌وری محصولات و خدمات صنعت برق شوند و کیفیت را افزایش و هزینه را کاهش دهند.

وی با تأکید بر حضور شرکت‌های دانش بنیان استان به همراه عرضه محصولات فناورانه حوزه صنعت آب و برق در نمایشگاه، عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری و تعامل لازم را با این شرکت‌ها خواهد داشت تا شاهد نتایج ارزشمندی باشیم.

سهرابی‌بیدار از برگزاری تور فناورانه ویژه صاحبان شرکت‌های دانش بنیان، محققان و ایده‌پردازان در حاشیه کارگاه‌های آموزشی تخصصی با حضور اساتید داخلی و خارجی و عقد تفاهم نامه‌های همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و صنعت آب و برق خبر داد.

وی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری در راستای ایجاد ارتباط بین شرکت‌های دانش بنیان و صنعت برق به خصوص توزیع برق و احصاء و رفع نیاز‌های فناورانه این صنعت اظهار کرد: این مهم از اولویت‌های ما در شرکت توزیع نیروی برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تاکنون ۶۳۰ محصول در سطح کشور ثبت و ۲۳۸ محصول واجد ارزش و پذیرفته شده که در نمایشگاه معرفی خواهد شد و امید است که شرکت‌های دانش بنیان استان نیز حضور پر رنگی در این رویداد مهم ملی داشته باشند.

در ادامه این جلسه هر یک از نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان با معرفی محصولات و خدمات مرتبط با صنعت برق به بیان مسائل خود پرداختند.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از ۲۳ لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان، استادان، محققان، فناوران به همراه سازمان‌ها و شرکت‌های دخیل در صنعت برق کشور با هدف معرفی نیاز‌های فناورانه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو برای احصا و رفع آن توسط واحد‌های فناور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات