خبرهای داغ:
سهرابی بیدار خبر داد

تأمین زیرساخت‌های لازم و تجهیزات برقی به‌روز در شهرک پرواز همدان

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از تأمین زیرساخت‌های لازم و تجهیزات برقی به‌روز در شهرک پرواز همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۰۰
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی بیدار در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن (شهرک پرواز) همدان که با همراهی مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به طرح موجود ارائه شده وجود زیرساخت‌های برق در مجموعه الزامی است.

وی افزود: با بررسی نقشه‌های این شهرک و تعداد واحدهای در حال ساخت، احداث یک پست 63 کیلوولت آمپر برای تأمین برق کوی پرواز و مجموعه‌های مجاور آن نیاز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: از دیگر نیازهای زیرساختی این شهرک، با توجه به تعداد جمعیت برآوردی که در این مجموعه اسکان خواهند یافت یک اداره برق مجهز برای رفع نیازهای برقی است.

وی ادامه داد: امکانات مطلوبی برای این شهرک در نظر گرفته شده است که با در نظر گرفتن این امر، طرح‌های پیشنهادی استفاده از تجهیزات برقی به‌روز و طرح‌های تأمین برق از طریق شبکه‌های زمینی با ایجاد کانال‌های برق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سهرابی بیدار با بیان اینکه برق جزء نیازهای ضروری و زیرساخت‌های اصلی هر مجموعه است، گفت: با توجه به نقشه‌های موجود جانمایی پیشنهادی پست 63 کیلوولت آمپر و محل اداره برق برای این شهرک و تحویل زمینی برای این منظور بررسی شد.

وی همچنین در بازدید از پل عابر پیاده بلوار شهید رجایی که با حضور علی‌ضمیر معاون امور زيربنايي و حمل و نقل شهرداري همدان در راستای تأمین آسانسور برای این پل صورت گرفت، گفت: طرح‌های رفع حریم پل عابر پیاده برای سلامت همشهریان از الزامات و اقداماتی است که در این زمینه انجام خواهد شد.

در ادامه این بازدید نیز طرح‌های فنی مورد بررسی و راهکارهای استفاده از پیمانکاران و نحوه اجرا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات