خبرهای داغ:
سهرابی بیدار خبر داد

تعویض ۲ هزار اصله پایه برق با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه در همدان

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حوزه افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود وضعیت شبکه‌های برق سال گذشته ۵۰۰ اصله پایه برق تعویض شد و امسال نیز هدف ما ۲ هزار اصله پایه فشار متوسط است.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۶۴
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی بیدار در دیدار مفتح نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مأموریت ما توزیع برق مطمئن و پایدار است، اظهار کرد: اقداماتی که ما را در رسیدن به این مأموریت یاری کند جزو فعالیت‌های بهره‌ورانه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرکت برای پیشرفت در چهار محور و ریل حرکت می‌کند، افزود: این چهار محور شامل هوشمندسازی شبکه و کنتورها، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش بهره‌وری و مشتری‌مداری و ارتباط دوسویه و مستمر با مشتریان و مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حوزه افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود وضعیت شبکه‌های برق سال گذشته ۵۰۰ اصله پایه برق تعویض شد و امسال نیز هدف ما ۲ هزار اصله پایه فشار متوسط است که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم به محض اطلاع در کوتاه‌ترین زمان ضعف ولتاژ‌ها را بررسی و اصلاح کنیم، عنوان کرد: مشتری‌مداری و ارتباط دوسویه با مشتریان و مردم نیز از راه‌های مختلف به ویژه اپلیکیشن «برق من» که پایه ارتباطی ما است، پیگیری می‌شود.

سهرابی بیدار با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان تویسرکان تصریح کرد: در حوزه توسعه شبکه‌های برق فعالیت‌های خوبی در شهرستان تویسرکان انجام شده تا سرمایه‌گذاران بدون مشکل برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان ورود کنند.

وی افزود: در بحث کابل خودنگهدار نیز برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده که در حال پیگیری و اجرا است.

نماینده مردم شهرستان تویسرکان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار کرد: شهرستان تویسرکان در حوزه برق با حضور خوب و کارشناسانه و دلسوزانه مجموعه برق تویسرکان شرایط خوبی در زیرساخت‌های برق و همچنین سطح رضایتمندی مردم از این مدیریت را دارد.

محمدمهدی مفتح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را از دیگر نقاط قوت شهرستان تویسرکان برشمرد و گفت: امید است با همت والای شرکت توزیع نیروی برق استان شاهد برگزاری جشن اتمام تبدیل شبکه سیمی برق تویسرکان به کابل خودنگهدار به عنوان اولین شهرستان استان باشیم.

در ادامه این جلسه نیز رضا کریم‌پور مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات