خبرهای داغ:
دکترای حقوق بین الملل گفت: امروز حیثیت آمریکا و غربی ها در ظلم آشکار و نقض قوانین و حقوق بین الملل از بین رفته و برای همه جهانیان نمایان شده است.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۹۹
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه بصیرتی مسئولان و فرماندهان  و هادیان سیاسی تیپ 12 با حضور و سخنرانی سردار آقائی فرمانده سابق دانشکده توپخانه و موشکهای نیروی زمینی سپاه در سالن جلسات تیپ12 برگزار شد.

سردار محمد آقائی دکترای حقوق بین الملل  در این جلسه با اشاره به فرمایشات دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای  در مورد فلسطین گفت: از نظر حقوقی بیانات رهبری کاملا منطبق بر اصول انسانی و حقوقی بوده است و دقت و جامعیت کلام ایشان جای بسی افتخار دارد.

 آقائی در ادامه به تبیین موضوعات تخصصی حقوقی در رابطه با مسائل غزه و فلسطین پرداخت و افزود: صهیونیست ها و آمریکایی ها تمام حقوق بین المللی را رسما و علنا زیرپا گذاشته اند و تمام این مسائل را آلت دست خود کرده و به سخره گرفته اند.

وی با اشاره به بندهایی از منشور حقوق سازمان ملل گفت: امروز موضوع برد- دقت – ایجاد ترس و خاری برای دشمنان و ایجاد قوت قلب و شور و شعف برای مسلمانان جز دکترین دفاعی ایران اسلامی است. و یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری به سردار حاجی زاده تاکید داشته اند موضوع دقت و نقطه زنی سلاح های دور برد است که از نظر فقهی و حقوقی کاملا دقیق و مبنای حقوقی دارد.چرا که در فقه اسلام در جنگ نباید کوچکترین آسیبی به مردم غیر نظامی وارد شود، چیزی که رژیم کودکش صهیونیست و  دشمنان مسلمانان امروز در غزه اصلا رعایت نمی کنند و کودکان و نوزادان- زن و مرد- پیر و جوان را با حملات وحشیانه موشکی خود به خاک و خون می کشند.

فرمانده سابق دانشکده توپخانه و موشکهای نیروی زمینی سپاه در پایان گفت: امروز حیثیت آمریکا و غربی ها در ظلم آشکار و نقض قوانین و حقوق بین الملل از بین رفته و برای همه جهانیان نمایان شده است و بسیاری از حقوق دانان و متخصصان جهانی اذعان دارند که حقوق بین الملل به فحشا رفته و اعتبار خود را در افکار عمومی از دست داده است و آنچه که مقام معظم رهبری با سر انگشتان حکمت خود رقم می زنند تمام دنیا را به حقوق اسلامی – انسانی  و اخلاقی متوجه کرده است و قطعا اگر دشمنان در هر سطحی ایران و اسلام را تهدید کنند، طبق موازین شرعی و حقوقی پاسخ قاطعی بر مبنای دکترین دفاعی دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار