خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه فروپاشی رژیم صهیونیست یک آرمان انقلابی است، گفت: این در حالی است که بسیاری از کشور‌های اسلامی جهان این آرمان را بعنوان یک آرزو در دوست‌ها دنبال می‌کردند.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۸۷
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

سردار منصور شوقانی در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باره جایگاه اربعین حسینی اظهار داشت: یکی از مصادیق قوت امروز و دنیای اسلام، اربعین حسینی است که در واقع یکی از مصادیق آن وحدت ملی در سطح جهان اسلام است که می‌توانند یک حقیقت زنده را برای همه آزادیخواهان تبیین کند.
وی با اشاره به اینکه واقعه اربعین حسینی نقطه قوت جبهه مقاومت اسلامی است، افزود: اجتماع عظیم و میلیونی مسلمانان به سمت کربلا اوج افتخار، ایثار و شهادت طلبی برای آزادگان عالم هست.
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه برای رسیدن به راه قدس از کربلا باید گذشت، خاطر نشان کرد: جهاد همواره ادامه دارد، اما عرصه‌های جهاد تغییر می‌کند در یک بعد عرصه جهاد نظامی است و در بعد دیگر شاهد جهاد در عرصه خدمت رسانی و امروز نیز شاهد جهاد در جبهه مقاومت هستیم.
وی با اشاره به شهادت چندین هزار نفر از مردم مظلوم غزه در جبهه مقاومت یادآور شد: تحولات ناشی از عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی تاریخ ساز است.
شوقانی با بیان اینکه نقطه پایان جنگ در غزه نقطه آغاز تحول در غرب آسیا است، ابراز داشت: همه ما شاهد خواهیم بود که نقطه پایان جنگ در واقع نقطه آغاز این تحولات خواهد بود.
وی گفت:اهمیتی که این نبرد دارد در آن آرایش جهانی قدرت جدیدی شکل گرفته و در تمامی عرصه‌های سیاسی، نظامی، انتظامی، اطلاعاتی، رسانه ای، عملیات روانی و حتی اقتصادی گسترش یافت و این یک قطعه کوچک از زمین که در یک نقطه جهان یک عقبه جهانی را شکل داد که در واقع ۴۵۰ کیلومتر مربع مساحت دارد، اما دارای یک شعاع جهانی و تاثیر جهانی داشت.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه این یک مقیاس کوچک نیست اضافه کرد:این یک مقیاس جهانی و تقابل بزرگ در سطح جهان است.
وی در ادامه عنوان کرد: فروپاشی رژیم صهیونیستی از گذشته هم در آرمان انقلاب اسلامی، هم در نگاه و رویکرد حضرت امام خمینی (ره) و هم در رویکرد فرمانده معظم کل قوا بود این در حالی است که در بین کشور‌های اسلامی جهان به ویژه فلسطین این امر به عنوان یک آرزویی با نگاه دور دست بود.
به گزارش خبرگزاری بسیج، این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مهندس هاشمی، استاندار سمنان، حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی، مشاور استاندار در امور روحانیت و سردار شوقانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان در حسینیه شهدای گمنام سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان برگزار شد.
در این برنامه جمعی از ائمه جمعه استان، معاونین و مشاورین استاندار، فرمانداران، شهرداران، مدیران کل ستادی و اجرایی استان نیز حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار