خبرهای داغ:
احمدوند:

همه باید برای برگزاری پرشورتر انتخابات پای کار باشیم

همدان-فرماندار نهاوند گفت: همه باید پای کار باشیم تا این انتخابات پرشورتر از گذشته در شهرستان نیز برگزار شود چراکه انتخابات یک بحث شرعی است.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۷۶
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی در خصوص کنگره ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان یکی از بزرگ‌ترین کارهای فرهنگی بود که در استان همدان انجام شد.

وی گفت: در دیداری که به همین مناسبت با مقام معظم رهبری داشتیم، معظم له از شهدای شهرستان نهاوند نام بردند که این سخنان ولایت فقیه کار ما را سنگین می‌کند .

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان افزود: اخیراً دو یادواره شهید نسل سلیمانی‌ها و یادواره شهید شوهانی از بهترین برنامه‌های فرهنگی شهرستان بود که برگزار شدند .

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال یکی از برنامه‌های خوب فرهنگی بود که دانش آموزان را به میدان آورد .

احمدوند در خصوص ۱۴ آبان، روز پایین کشیدن مجسمه شاه در شهرستان نهاوند گفت: بارها در جلسات مختلف شورای فرهنگ عمومی این مسئله عنوان شد که این روز را به عنوان روز نهاوند در تقویم ملی کشورمان به ثبت برسانیم اما متاسفانه مشکلاتی سد راه این کار بود که امیدواریم به زودی این مشکل نیز برطرف شود و روزی به نام نهاوند در تقویم ملی به ثبت برسد.

وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات پیش رو بیان کرد: از بحث‌های مهم و آبروی کشور و جمهوری اسلامی ایران است که همه باید پای کار باشند تا این انتخابات به خوبی و با حداکثر آرا برگزار شود.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: همه باید پای کار باشیم تا این انتخابات پرشورتر از گذشته در شهرستان نیز برگزار شود چراکه انتخابات یک بحث شرعی است.

وی خطاب به شهرداری نهاوند گفت: شهرداری نهاوند با جدیت پیگیر مطالبات مردمی به خصوص سد معبر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات