خبرهای داغ:
اسماعیلی:

رژیم صهیونیستی شکست ترمیم‌ناپذیری خورد

همدان- فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه امروز همه می‌دانند از پس آن صحنه‌های خونبار، طوفان بزرگ الاقصی برپا شد، گفت: رژیم صهیونیستی شکست ترمیم‌ناپذیری خورد.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۶۲
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع امنیت، شهید «علی نظری»، آبروی شهر که در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر برگزار شد، اظهار کرد: دشمن تصور می‌کرد ۱۴۰۱ سال پایان جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مادران این شهر در دامان خود یک‌هزار و ۱۰۰ شهید را تربیت کرده‌اند، بیان کرد: از خرداد ۱۳۴۲ تا چهارم مرداد ۱۴۰۲، شهرستان ملایر شهید داده است و این حکایت از وفاداری به ایران، اسلام و وطن‌پرستی است.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه تاریخ ایران مملو از این صحنه‌ها است، گفت: اگر دالان‌های تو در توی تاریخ را نگاه کنیم، شیعه مظلومیت‌های زیادی کشیده است.

وی اظهار کرد: اگر دوره‌های مختلف تاریخ مظلومیت و غربت حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع)، دوره امام حسن مجتبی(ع)، غروب خونبار عاشورا و دوره امام سجاد(ع) که دوره قیام اشک بود را مرور کنیم، مملو از مظلومیت شیعه است.

اسماعیلی ادامه داد: در طول تاریخ شرایط به شکلی رقم خورد که امام دوازدهم ما شیعیان از روی جبر و اجبار زمانه، سال‌ها در پرده غیبت رفت.

وی گفت: در دورانی که ما انقلاب کردیم، تمام دنیا مقابل ما ایستاد تا انقلاب ما پیروز نشود، اما ملت ایران در سال ۱۳۵۷ با همه دشمنی‌ها و تقدیم هزاران شهید، موفق به تشکیل حکومت اسلامی شد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، همه دنیا، آمریکا، اروپا و حتی جهان شرق علیه ما بود، بیان کرد: با این وجود پیروز شدیم و به دنبال آن تحریم‌های ظالمانه علیه ما اعمال شد و دشمنی پشت دشمنی علیه ایران ادامه یافت.

وی گفت: ملتی مظوم‌تر از ملت ایران نیست و این حجم از دشمنی‌ها علیه ملت ما بی‌سابقه است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همواره پیچیده‌ترین عملیات‌ها، باهوش‌ترین ذهن‌ها و چیره دست‌ترین دست‌ها مشغولند تا محیط داخلی ما را بر هم بریزند و ما را به شکست بکشانند.

وی بیان کرد: فرزندان غیور این سرزمین همچون شهید نظری از پدر و مادرش، همسر و دختر هشت ماهه‌اش و آمال و آروزهای بلندش گذشت و فدایی ملت شد.

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه ما ملتی مظلوم هستیم، اما مقتدریم، اظهار داشت: سال گذشته در چنین روزی کشور آبستن حوادث بزرگی بود و دشمن به همه چیز فکر کرده بود.

وی افزود: آنان تصور می‌کردند زنان شُل حجاب که در برخی خیابان‌ها و فضای مجازی هستند، با چند میلیون زن در ایران مواجه و همه پیاده نظام آنها هستند و می‌توانند انقلاب زنانه برپا کنند و به دست زنان جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.

به گفته اسماعیلی؛ بسیج و سپاه، نیروهای انتطامی و امنیتی، پیشکسوتان، یادگاران دفاع مقدس و همه مردم سنگ تمام گذاشتند، اما این زنان عفیف و پاکدامن جامعه ایرانی بودند که دشمن را به شکست کشاندند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی غبارها کنار رفت، غبار فتنه خوابید و واقعیت‌ها روشن شد، همان عده قلیل خودشان کنار کشیدند و خیابان‌ها خلوت شد و عامل اصلی پیروزی جنگ ترکیبی، زنان و دختران عفیف بودند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: معنای جلسه امروز این است که نه تنها زنان ملایر همنوای با دشمن نیستند، بلکه به یاد و برای تکریم و بزرگداشت شهید مدافع امنیت شهید «علی نظری» اجتماع و تجدید پیمان کردند.

وی جلسه امروز را در حقیقت بزرگداشت حجاب و عفاف و لبیک به فاطمه زهرا(س) دانست و افزود: افتخار می‌کنیم زنان ملایر نه تنها این فتنه را همراهی نکردند، بلکه ثابت قدم‌تر شدند و این آرمان بزرگ عفاف و حجاب را بلندتر در دست گرفتند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه زنان ما همه فدایی یک شهید غیرت هستند و همسر و مادر شهید نظری امروز تنها نیست، بیان کرد: از پس مظلومیت‌های بزرگ، ملتی مقتدر سر برآورد و امروز در هیچ کجای دنیا پرونده‌ای بدون اذن و نظر ایران سرانجامش مشخص نمی‌شود.

وی ادامه داد: امروز همه می‌دانند حاج قاسم سیدالشهدای مقاومت، دست حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین را پُر کرد و از پس آن صحنه‌های خونبار، طوفان بزرگ الاقصی برپا شد.

معاون استاندار همدان تصریح کرد: این پایان ماجرا نیست و عملیات‌هایی که در چند شب گذشته در یمن، عراق، لبنان و سوریه علیه اهداف آمریکا رقم خورد، این تهدید را برای آنها معتبر کرد که اگر بزنید محکم‌تر می‌خورید.

وی با تاکید بر اینکه با افتخار اعلام کردیم هر گروه، جمعیت و جریانی علیه اسرائیل کار کند، از او حمایت می‌کنیم، یادآور شد: رژیم صهیونیستی شکست ترمیم‌ناپذیری خورد و چنانچه به جای پذیرفتن شروط جبهه مقاومت، حماقت کند و به شرارت ادامه دهد، آنها را به یکباره تعیین تکلیف خواهیم کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه آنها فهمیده‌اند تهدید جمهوری اسلامی و محور مقاومت تهدید معتبری است، افزود: تا به امروز اختلافات درونی رژیم صهیونیستی را شکسته و بدون تردید فاتح قطعی محور مقاومت و جنبش جهاد اسلامی و حماس خداهد بود، این وعده خداوند است.

وی تاکید کرد: ما برای پیروزی قطعی و نهایی بر دشمنان راهی جز وحدت، قوی شدن و تابع محض ولایت بودن نداریم.

فرماندار ویژه ملایر همچنین یکی از وظایف قطعی همه آحاد مردم را تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند دانست و گفت: همان جمعیتی که در ۴۵ سال اخیر رمز پیروزی انقلاب ایران بودند، در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ نیز با حضور حماسی و پرشکوه خود یک آری بزرگ به جمهوری اسلامی ایران خواهند داد.

*مردم در تمام جنگ‌ها پیروز میدان بودند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز با اشاره به مظلومیت، تعهد و اخلاص شهید نظری، گفت: سال گذشته کسانی‌که از اقتدار نظام نگران بودند، فتنه بزرگی را طراحی کردند.

سرهنگ داود مهدوی افزود: دشمن جنگ‌های زیادی همچون جنگ نظامی، اقتصادی، تحریم‌ها و جنگ فرهنگی و ترکبیی را علیه ملت ایران به راه انداختند، اما در تمام این جنگ‌ها مردم پیروز میدان بودند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان غیرت‌مندی همچون شهید شهید نظری توطئه‌های دشمنان را منجر به شکست کردند، ادامه داد: امروز نیز جوانان این مرز و بوم مشتاقانه به دنبال شهادت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار